اقتصاد

Galois Capital با اتهامات SEC به دلیل ناکامی در الزامات حضانت مواجه شد

Galois Capital با اتهامات SEC به دلیل ناکامی در الزامات حضانت مواجه شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر اساس یک بیانیه منتشر شده در 3 سپتامبر.

اتهامات SEC ظاهرا مربوط به Galois Capital است عدم رعایت الزامات حفاظت از دارایی مشتری، به ویژه ارزهای رمزنگاری شده که رگولاتور آن را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است.

Settlement

Galois Capital موافقت کرد که برای تسویه این اتهامات، جریمه مدنی 225000 دلاری بپردازد. بین سرمایه گذاران آسیب دیده توزیع خواهد شد.

کوری شوستر، رئیس مشترک واحد مدیریت دارایی بخش اجرای SEC، اظهار داشت:

“با شکست در با رعایت مفاد قانون نگهداری، Galois Capital سرمایه‌گذاران را در معرض خطراتی قرار داد که دارایی‌های صندوق، از جمله دارایی‌های کریپتو، ممکن است از بین برود، مورد سوء استفاده قرار بگیرند، یا سوء استفاده شوند. مشاورانی که مسئول نقض “تعهدات اصلی حمایت از سرمایه گذار” خود هستند.

SEC دریافت که از ژوئیه 2022، Galois Capital با عدم تضمین دارایی های خود نزد یک متولی واجد شرایط، قانون نگهبانی قانون مشاوران سرمایه گذاری را نقض کرده است.

این شرکت دارایی‌های دیجیتالی را در حساب‌های معاملاتی آنلاین در پلتفرم‌هایی مانند FTX نگهداری می‌کرد که متولیان واجد شرایط نبودند. تقریباً نیمی از دارایی‌های صندوق تحت مدیریت با سقوط FTX در نوامبر 2022 از بین رفت.

دستور SEC همچنین نشان داد که Galois Capital دوره‌های اخطار بازخرید را نادرست معرفی کرده است، و در عین حال به برخی از سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که پنج روز کاری اخطار دارند. برای بازخرید با اخطار کوتاه‌تر.

Galois Capital موافقت کرد که نقض‌های بیشتر Advisers Act را متوقف کند، محکومیت را بپذیرد و جریمه مدنی تحمیلی را بدون پذیرش یا انکار یافته‌ها بپردازد.

تقریباً 40 میلیون دلار در سقوط FTX گم شد

کوین ژو، بنیانگذار Galois Capital در 12 نوامبر 2022 فاش شد که تقریباً 40 میلیون دلار وجوه پس از مسدود شدن برداشت مشتریان توسط صرافی در FTX قفل شده است. صندوق تامینی در سال 2022 به دلیل پیش‌بینی فروپاشی اکوسیستم Terra شهرت یافت.

چهار ماه. پس از به اشتراک گذاشتن میزان گیرکردن در FTX، Galois Capital عملیات خود را تعطیل کرد< /a> و مطالبات خود را در مورد FTX به قیمت تقریباً 16 سنت بر دلار فروخت.

پس از پایان عملیات خود، Galois Capital یک طرح پرداخت را نشان داد که شامل پرداخت حداکثر 90٪ از وجوهی که حفظ نشده بود را به مشتریان ارائه کرد. در FTX، در حالی که 10٪ باقیمانده تا زمانی که فرآیند حسابرسی صندوق تامینی نهایی نشود، نگه داشته می شود.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا