اقتصاد

اترویستا در اتریوم راه‌اندازی می‌شود و هدف آن پیشی گرفتن از Pump.fun با قفل‌های نقدینگی امن است.

اترویستا در اتریوم راه‌اندازی می‌شود و هدف آن پیشی گرفتن از Pump.fun با قفل‌های نقدینگی امن است.

اتریوم اکنون پلتفرم بومی خود را دارد – Ethervista – که در آن افراد می‌توانند memecoin ایجاد و راه‌اندازی کنند. به همان روشی که توسعه‌دهنده memecoin مبتنی بر Solana Pump.fun.

Ethervista یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که رویکرد جدیدی را برای مدیریت نقدینگی و راه اندازی توکن ها در شبکه اتریوم معرفی می کند. یکی از ویژگی های کلیدی آن قفل نقدینگی 5 روزه برای سازندگان است که به جلوگیری از کشش فرش که اغلب در چهار روز اول راه اندازی یک پروژه در پلتفرم هایی مانند Pump.fun رخ می دهد.

Ethervista گفت که هدف آن ارتقای طولانی مدت یک پروژه است. -موفقیت مدت با پاداش دادن به سازندگان با نقدینگی و کارمزد پروتکل که با افزایش حجم معاملات رشد می کند. این مدل به نفع کاربران و سازندگان است و تعهدات بلندمدت را سودآورتر از فروش سریع یا برداشت نقدینگی می‌کند.

افزایش VISTA

در 24 ساعت گذشته، Ethervista دستاوردهای چشمگیری داشته است. کشش در جامعه این پلتفرم بیش از 150 ETH در هزینه های گاز مصرف کرده است و اولین توکن آن، VISTA، افزایش سریع قیمت داشته است.

VISTA یک توکن کاهش تورم با عرضه محدود 1 میلیون است. Ethervista گفت که این توکن دارای مکانیزم خرید و سوزاندن خودکار است که عرضه کلی را کاهش می دهد و به طور بالقوه ارزش توکن را افزایش می دهد. این پروژه در حال حاضر بیش از 2.17 درصد از کل عرضه خود را مصرف کرده است.

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence اشاره کرد که یک معامله گر با معامله VISTA در عرض 48 ساعت 5000 دلار را به 670000 دلار تبدیل کرد. این شرکت گزارش داد:

“Trader 0x430 در راه اندازی Ethervista خرید کرد و 5000 دلار برای تضمین بیش از 5٪ از عرضه هزینه کرد. او دارایی های VISTA خود را در هفت کیف پول توزیع کرد و پس از دو روز، بیش از 670000 دلار سود در ETH دریافت کرد. این بیش از 130 برابر بازده است.”

Pump.fun milestone

راه اندازی پلتفرم مبتنی بر اتریوم همزمان با درآمد Pump.fun است در کمتر از هفت ماه به 100 میلیون دلار رسید، و آن را به سریع ترین پروتکل در حال رشد از نظر درآمد در اکوسیستم کریپتو تبدیل می کند.

موفقیت از آنجا حاصل می شود. چشم انداز رقابتی تشدید می شود و رقبای جدیدی مانند SunPump در شبکه TRON تلاش می کنند سهم بازار را به دست آورند.

اخیراً، معامله گران به جاستین سان با حمایت SunPump، عمدتاً به دلیل تلاش های تبلیغاتی تهاجمی. بنیانگذار TRON در 3 سپتامبر فاش کرد که این پروژه یک فرآیند خرید و رایت 100٪ روی زنجیره را اجرا خواهد کرد..

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا