اقتصاد

هیات تجاری اتاق ایران 28 شهریور عازم تاشکند خواهد بود

هیات تجاری اتاق ایران 28 شهریور عازم تاشکند خواهد بود

هیات تجاری اتاق ایران 28 شهریور عازم تاشکند خواهد بود

هیات تجاری ایران به ریاست صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران 28 شهریور عازم ازبکستان خواهد بود. علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری 17 شهریور فرصت دارند در این هیات ثبت‌نام کنند.

به گزارش برنا، یک هیات تجاری به ریاست صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران، با هدف توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ازبکستان و بنا به دعوت سفارت این کشور، ۲۸ شهریور لغایت یک مهرماه به شهر تاشکند و همچنین استان خوارزم در ازبکستان اعزام خواهد شد.

همکاری تجاری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، صـنعت خودرو و صـنایع وابسـته، نسـاجی، داروسـازی، مواد شیمیایی و بهداشتی و شوینده، انرژی و پتروشیمی و پلیمر، خدمات فنی مهندسـی، معدنی و مصالح ساختمانی، کشاورزی و مواد غذایی و فناوری اطلاعات، در اولویت فعالیت‌های کاری این هیات تجاری خواهد بود.

 برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شامل برگزاری همایش و نشست‌های تجاری و B۲B در شهر‌های تاشکند و خیوه با حضور مقامات و شرکت‌های ازبکستان، بازدید از مراکز تجاری و صنعتی، برگزاری نشست در سفارت ایران در ازبکستان، است.

حداکثر مهلت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ شهریورماه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در هیأت اعزامی با شماره‌های ۸۵۷۳۲۳۵۶، ۸۵۷۳۲۳۹۰، ۸۵۷۳۲۳۸۸، و یا ۰۹۳۵۴۵۵۴۳۴۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا