Metaplanet با SBI ژاپن برای افزایش نگهداری و تجارت بیت کوین در منطقه همکاری می کند

Metaplanet با SBI ژاپن برای افزایش نگهداری و تجارت بیت کوین در منطقه همکاری می کند

شرکت سرمایه گذاری

بیت کوین Metaplanet با توجه به بیانیه.

من بر این شراکت تاکید می‌کند. استراتژی تعامل با بازیگران کلیدی صنعت در ژاپن که از طرح انباشت بیت کوین شرکتی آن حمایت می کنند. از طریق این مشارکت، به خدمات حضانت شرکتی که مطابقت و کارایی مالیاتی را در اولویت قرار می‌دهند، دسترسی پیدا می‌کند.

SBI VC Trade بیان کرد که Metaplanet از یکی از محصولات خود، «سرویس محرومیت برای مالیات بر ارزش‌گذاری پایان دوره» بهره می‌برد، که مالیات شرکتی را از سودهای محقق نشده ارزهای دیجیتال که توسط مشتریان شرکتی تحت شرایط خاص نگهداری می‌شود، معاف می‌کند.

علاوه بر این، Metaplanet ممکن است از بیت کوین به عنوان وثیقه برای تامین مالی استفاده کند و استراتژی مالی خود را تقویت کند.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که این حرکت نشان‌دهنده چشم‌انداز آن از ارائه‌دهنده خدمات مالی مدرن است و انعطاف‌پذیری را به استراتژی شرکت خود اضافه می‌کند.

حرکت بیت کوین Metaplanet

این اعلامیه مشارکت همزمان با افزایش سرمایه گذاری های بیت کوین، و نام مستعار “آسیا MicroStrategy.”

در طول ماه های گذشته، Metaplanet به شدت 360.368 BTC را به مبلغ تقریبی 3.45 میلیارد ین (حدود 23 میلیون دلار) به دست آورد.

این شرکت قصد دارد خریدهای بیشتری را از طریق مکانیسم های نوآورانه تامین مالی به دلیل چالش های اقتصادی ژاپن و اعتقاد به اینکه دارایی دیجیتال پرچمدار نقشی محوری در چشم انداز مالی جهانی ایفا می کند.

به علاوه، Metaplanet به سرمایه گذاری های بالقوه آینده در اکوسیستم بیت کوین و امکان ایجاد درآمد اضافی از طریق فروش تماس های تحت پوشش در دارایی های BTC خود اشاره کرده است. .

تعامل رو به رشد SBI با کریپتو

SBI به طور قابل توجهی به صنعت در حال ظهور از طریق چندین مشارکت استراتژیک با شرکت های رمزنگاری بزرگ، مانند Ripple و صادرکننده stablecoin Circle.

علاقه آن به این صنعت بیشتر توسط زیرمجموعه آن، SBI VC Trade، یک پلت فرم معاملاتی رمزنگاری کاملاً دارای مجوز که توسط آژانس خدمات مالی ژاپن تنظیم می شود. این شرکت راه حل های نگهداری و معاملاتی را برای مشتریان نهادی، از جمله صندوق های تامینی، مدیران دارایی، و شرکت ها ارائه می دهد.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل