بیت کوین منجر به خروج 305 میلیون دلاری می شود زیرا داده های قوی اقتصادی ایالات متحده به ارزهای دیجیتال ضربه می زند

بیت کوین منجر به خروج 305 میلیون دلاری می شود زیرا داده های قوی اقتصادی ایالات متحده به ارزهای دیجیتال ضربه می زند

بر اساس CoinShares” آخرین گزارش.

جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares، این جریان‌های خروجی را به داده‌های اقتصادی ایالات متحده قوی‌تر از حد انتظار می‌داند. وی خاطرنشان کرد که این داده‌ها «احتمال کاهش نرخ بهره 50 واحدی را کاهش می‌دهد.»

او همچنین افزود: انتظار می رود که طبقه دارایی به طور فزاینده ای نسبت به انتظارات نرخ بهره حساس شود، زیرا FED به چرخش نزدیکتر می شود. href=”https://cryptoslate.com/coins/bitcoin/”>بیت کوین اکثر این خروجی ها را تجربه کرد، به طوری که مدیران دارایی مانند Grayscale، ProShares و 21Shares همه زیان خالص را در هفته گذشته گزارش کردند. کریپتوهای برتر 319 میلیون دلار خروجی داشتند، در حالی که ایالات متحده شاهد خروجی کلی کمی کمتر از 318 میلیون دلار بود.

در مقابل، محصولات سرمایه گذاری کوتاه مدت بیت کوین بیشترین جریان ورودی خود را از ماه مارس به خود اختصاص دادند و 4.4 میلیون دلار را جذب کردند. دومین هفته متوالی.

اتریوم نیز با جریان خروجی مواجه شد و 5.7 میلیون دلار از دست داد، در حالی که حجم معاملات راکد ماند در فقط 15 درصد از مواردی که در هفته راه اندازی ETF ایالات متحده مشاهده شده اند.

Galaxy Digital قبلاً تاکید کرده بود که ETF های اتریوم به میزان قابل توجهی کمتر از ETF های بیت کوین معامله می شوند و بسیار پایین تر از حجم تبادل متمرکز ETH/BTC و نسبت ارزش بازار هستند. این نابرابری تا حدی به این دلیل است که میزهای معاملاتی اصلی هنوز حاشیه ETF های اتریوم را ارائه نمی دهند.

بیان شد :

“نسبت حجم ETF اتریوم به حجم ETF بیت کوین در 25 روز اول همچنان رو به کاهش بوده است.”

سولانا و سهام بلاک چین روند را کاهش دادند

علیرغم کلی منفی بازار، Solana 7.6 میلیون دلار ورودی جذب کرد و به چالش کشید. روند گسترده تر سهام بلاک چین نیز با سرازیر شدن 11 میلیون دلار به محصولات متمرکز بر ماینرهای بیت کوین، شتاب مثبتی را شاهد بود.

این افزایش سرمایه گذاری در ماینرها زمانی رخ می دهد که آنها راه های جدیدی برای استفاده از تجهیزات استخراج بیت کوین خود با تامین نیروی محاسباتی به هوش مصنوعی پیدا می کنند. AI) شرکت‌ها.

VanEck پروژه هایی که اگر استخراج کنندگان بیت کوین 20 درصد از ظرفیت انرژی برای محاسبات هوش مصنوعی تا سال 2027، آنها می توانند میانگین سود سالانه خود را به نزدیک به 14 میلیارد دلار افزایش دهند.

در این مقاله به آن اشاره شد<< /h6>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل