اقتصاد

نهنگ شیبا اینو 1 تریلیون SHIB دارد، فعالیت نهنگ ها افزایش می یابد

نهنگ شیبا اینو 1 تریلیون SHIB دارد، فعالیت نهنگ ها افزایش می یابد

Bijie.com گزارش داد:

برای هر ارز دیجیتال، چندین نوع سرمایه‌گذار وجود دارد. سه نفر اول خرده فروشی، سرمایه گذاران نهادی و نهنگ ها هستند. طبق گزارش IntoTheBlock، تقریباً 73 درصد از دارندگان شیبا اینو نهنگ هستند. با چنین غلظتی از نهنگ ها، انتظار می رود بازار SHIB شاهد معاملات سنگین باشد. اخیراً، یک نهنگ موفق شد در هفت روز گذشته یک تریلیون SHIB را خریداری کند.

همچنین بخوانید: BRICS: RMB با شکست یورو به دومین ارز پرکاربرد تبدیل شد

داده‌های Arkham Intelligence نشان می‌دهد که آدرس “0x78342” مقدار اضافی memecoin خریداری کرده است. این همه چیز نیست، زیرا بیشتر توکن های Shiba Inu از کیف پول ناشناخته دیگری به نام 0x826c می آیند. جالب اینجاست که این آدرس هنوز 18.87 میلیون دلار یا 1.395 تریلیون SHIB دارد.

منبع
نهنگ شیبا اینو 1 تریلیون SHIB دارد، فعالیت نهنگ ها افزایش می یابد 1

همچنین، این اولین حرکت بزرگ نهنگ نیست. ارزش کلی سبد SHIB این نهنگ، با احتساب خریدهای این هفته، 1.486 تریلیون توکن است. با قیمت فعلی شیبا اینو، این معامله معادل 20.16 میلیون دلار است. از آنجایی که این تراکنش از یک آدرس به آدرس دیگر حرکت می کرد، SHIB شاهد افزایش شدید قیمت نبود.

همچنین بخوانید: نرخ سوختگی شیبا اینو 139103 درصد افزایش می یابد: آیا به 0.00002 دلار خواهد رسید؟

فعالیت نهنگ شیبا اینو افزایش می یابد

با این خرید، تعداد تراکنش‌های بزرگ SHIB بیش از 62 درصد افزایش یافت. در این مرحله، تعداد کل معاملات بزرگ در روز گذشته به 3.05 تریلیون SHIB یا 42.88 میلیون دلار نقدی رسیده است. اما متأسفانه تا زمان انتشار، این رقم با 45 درصد کاهش به 9.52 میلیون دلار رسیده است.

در زمان انتشار، شیبا اینو با 0.00001313 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 4.22 درصد کاهش داشته است. سکه های میم در هفته آخر آگوست روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و در هفت روز گذشته نزدیک به 13 درصد کاهش یافتند.

منبع
نهنگ شیبا اینو 1 تریلیون SHIB دارد، فعالیت نهنگ ها افزایش می یابد 2

همچنین بخوانید: شیبا اینو: آیا باید SHIB خود را نگه دارید یا بفروشید؟ پیش بینی پانل یاب

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا