سپتامبر Web3 “اجرای جلسه” راهنمای

سپتامبر Web3 “اجرای جلسه” راهنمای

Bijie.com گزارش داد:

نگاه دزدکی رویداد سپتامبر Web3، قله مهمی که نباید از دست داد.

نوشته شده توسط angelilu، Foresight News

بسیاری از رویدادهای مهم در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، ابتدا با آغاز هفته بلاک چین و سپس صنعت جهانی بلاک چین روی سنگاپور تمرکز خواهد کرد. از طرف دیگر، هاوایی در ایالات متحده میزبان اولین هفته فناوری بزرگ خود، از جمله بیت کوین، بلاک چین و سایر موضوعات و فعالیت های جانبی خواهد بود، علاوه بر این، نیویورک Mainnet 2024 را برگزار خواهد کرد.

اخبار آینده‌نگری «راهنمای جلسه اجرا» در سپتامبر را برای شما به ارمغان می‌آورد تا این جشن پاییزی طلایی Web3 جهانی را با هم بررسی کنید!

KBW2024

زمان: 1 سپتامبر تا 7 سپتامبر 2024

مکان:سئول، کره جنوبی

Highlight: هفته بلاک چین یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای بلاکچین در کره جنوبی است و در زمینه‌های ارزهای دیجیتال، شرکت‌کنندگان می‌توانند درک عمیقی از اکوسیستم بلاک چین به دست آورند، کره جنوبی یکی از بازارهای مهم ارزهای دیجیتال در جهان است و این رویداد ممکن است آخرین روندهای نظارتی و روندهای سیاست را بررسی کند.

اخبار آینده‌نگری در حال حاضر شامل بیش از 140 فعالیت جانبی KBW2024 است که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید: https://foresightnews.pro/event/detail/1198

<اجلاس بلاک چین هاوایی

زمان: 16 سپتامبر 2024

مکان: هاوایی ، ایالات متحده

برترین ها: نشست بلاک چین هاوایی در ۱۶ سپتامبر در هاوایی برگزار خواهد شد. این رویداد یک بخش مهمی از هفته فناوری هونولولو، اولین رویداد بزرگ فناوری در هاوایی است، بنابراین، می تواند تعداد زیادی از استعدادهای فناوری را از صنایع مختلف برای شرکت در این رویداد جذب کند -ارتباطات میدانی و نوآوری این رویداد با هدف پایین آوردن آستانه فناوری بلاک چین و جذب مخاطبان گسترده تر برای مشارکت، توجه ویژه ای به محتوای سطح ورودی، مانند «شروع با بیت کوین» و موضوعات دیگر دارد. شرکت کنندگان شامل چهره های صنعتی مانند Avery Ching، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری آزمایشگاه Aptos، و همچنین مشاغل محلی هاوایی بودند.

TOKEN 2049 WEEK

زمان: 16 سپتامبر تا 22 سپتامبر 2024 روز

مکان: مارینا بی سندز، سنگاپور

EN هر شش ماه یک بار برجسته می شودEN هر 9 ماه یکبار و سنگاپور، یک پلت فرم ارتباطی مهم برای صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال با محتوای باکیفیت و گستردگی گسترده خود فراهم می کند. رویداد در سنگاپور از 16 تا 22 سپتامبر 2024 یکی از مورد انتظارترین رویدادهای Web3 در آسیا در نیمه دوم است. مهمانان سال شامل آناتولی یاکوونک، بنیانگذار سولانا، آناتولی یاکوونک، مدیر عامل بایننس، آرتور هیز، مدیر ارشد مالی Maelstrom و سایر صاحبان صنعت، از جمله رانندگان اوراکل ردبول ریسینگ F1، مکس ورشتاپن و سرجیو پرز هستند.

Foresight News در حال حاضر شامل بیش از 170 فعالیت جانبی TOKEN 2049 WEEK است. برای مشاهده می توانید اینجا را کلیک کنید: https://foresightnews.pro/event/detail/582< /blockquote >

نقطه شکست سولانا

زمان: ۲۰ سپتامبر تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴

<مکان:سنگاپور

برترین ها: Solana Breakpoint 2024 از 20 تا 21 سپتامبر در سنگاپور برگزار می شود. این اکوسیستم سولانا مهمترین رویداد سالانه است. در این سیستم، تیم Solana اغلب اعلامیه‌های مهم یا محصولات جدید را در Breakpoint منتشر می‌کند، که توجه زیادی را در صنعت به خود جلب می‌کند. این رویداد توسعه دهندگان، بنیانگذاران، سرمایه گذاران و علاقه مندان به اکوسیستم Solana را گرد هم می آورد، علاوه بر تیم Solana و بنیانگذاران پروژه های مختلف، IGGY AZALEA، بنیانگذار ارز مم، MOTHER نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

ETHGlobal Singapore

زمان: 20 سپتامبر تا 22 سپتامبر 2024

مکان: سنگاپور

Highlights:ETHGlobal20 در حال برگزاری است 22 این رویداد یک رویداد هکاتون برای اکوسیستم اتریوم است پس از TOKEN 2049 و اجلاس Solana، این رویداد توسعه دهندگان بلاک چین بیشتری را گرد هم می آورد و منابع Web3 مانند مربیان، شرکا و نرم افزار را به تیم ارائه می دهد داوران و سخنرانان شامل جین لیپنکات از a16z، بن لاکوف از بانک بدون سرمایه گذاری و غیره بودند.

Mainnet 2024

زمان: 30 سپتامبر تا 2 اکتبر 2024

مکان: نیویورک، ایالات متحده آمریکا

خبرهای مهم:مسئول سازماندهی سالانه Encryption4 توسط سازمان Mainnet سازماندهی شده است. رویدادی به میزبانی این شرکت قرار است از 30 سپتامبر تا 2 اکتبر 2024 در نیویورک، ایالات متحده آمریکا برگزار شود. این یکی از تاثیرگذارترین اجلاس های صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین در آمریکای شمالی است، طبق معمول در رویدادهای قبلی، تیم Messari ممکن است آخرین گزارش ها و پیش بینی های بازار را در طول کنفرانس منتشر کند. این رویداد موضوعاتی مانند اقتصاد کلان دی‌فای و کریپتو را پوشش می‌دهد و علاوه بر متخصصان صنعت، کمیسیونر بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، هیپ تام اِمر، کاندیدای مجلس سنای ایالات متحده، برنی مورنو ویت برای رمزارزها تمرکز خواهد کرد. -قانونگذاران دوستانه

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل