گزارش: بیش از 40 درصد از درآمد تلگرام در سال 2023 از سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال حاصل می شود

گزارش: بیش از 40 درصد از درآمد تلگرام در سال 2023 از سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال حاصل می شود

Bijie.com گزارش داد:

گزارش شده است که بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از پیام‌رسانی تلگرام از دارایی‌های رمزنگاری شده است.

گزارش جدیدی از فایننشال تایمز نشان می دهد که در سال 2023، بیش از 40 درصد از درآمد این شرکت از مجموع فروش کیف پول و کلکسیون آن حاصل شده است.

تلگرام کالاهای کلکسیونی را به فروش می رساند و خدمات کیف پول یکپارچه ای را در ازای Toncoin (TON) ارائه می دهد، توکن شبکه باز بلاک چین این پلت فرم در ابتدا در سال 2018 ایجاد شد، اما اکنون توسط جامعه توسعه دهندگان منبع باز اداره می شود.

صورت‌های مالی شرکت نشان می‌دهد که کیف پول این پلتفرم 130 میلیون دلار درآمد داشته است، در حالی که فروش کلکسیون‌ها 17.8 میلیون دلار بوده است. علاوه بر این، مشخص شد که تلگرام 342.5 میلیون دلار درآمد داشته اما ضرر عملیاتی 108 میلیون دلاری داشته است.

منبع: فایننشال تایمز

تلگرام همچنین نزدیک به 400 میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد که بیش از نیمی از 774.2 میلیون دلار دارایی های غیرجاری را تشکیل می دهد.

بر اساس این گزارش، تلگرام در بلندمدت با هدف فروش این دارایی ها پس از کسب سود قابل توجه، روی دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کند.

بر اساس گزارش CNN، پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام اخیراً در فرانسه بازداشت شده بود اما اکنون با قید وثیقه آزاد شده است.

او به اتهام عدم موفقیت در جلوگیری از انتشار محتوای غیرقانونی در پلت فرم پیام‌رسانی، از جمله محتوای مرتبط با قاچاق مواد مخدر و سایر فعالیت‌های غیرقانونی تحت بازجویی است.

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ویژه: Shutterstock/Klaviya Krinichnaya

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل