مایکروسافت AutoGen Studio را برای ساده سازی توسعه عامل هوش مصنوعی راه اندازی کرد

مایکروسافت AutoGen Studio را برای ساده سازی توسعه عامل هوش مصنوعی راه اندازی کرد

Bijie.com گزارش داد:

بازوی تحقیقاتی مایکروسافت اخیراً AutoGen Studio را راه اندازی کرده است، یک محیط جدید با کد پایین که برای کمک به کاربران در ایجاد و مدیریت آسان تر عوامل هوش مصنوعی طراحی شده است. بر اساس چارچوب منبع باز AutoGen، هدف این ابزار تغییر هنجار برای توسعه گردش های کاری چند عاملی است و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا سریعتر از عوامل هوش مصنوعی نمونه سازی کنند.

اگرچه استودیو AutoGen در حال حاضر هنوز تحت تحقیق است و هنوز به طور کامل در بازار تجاری نشده است، اما به دلیل وعده بهبود روش ساخت و عملکرد عوامل هوش مصنوعی همچنان مورد توجه است.

AutoGen Studio به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به سرعت از عوامل هوش مصنوعی نمونه‌سازی کنند، مهارت‌های استفاده خاص را به عوامل هوش مصنوعی ارائه دهند، عوامل را در گردش‌های کاری ترکیب کنند، و با آنها تعامل کنند تا وظایف مختلفی را انجام دهند. براد شیمین، تحلیلگر Omdia در مصاحبه ای گفت که مزایای استودیو AutoGen شامل بازنگری کامل مرحله نمونه سازی است که به توسعه دهندگان سازمانی کمک می کند تا بر ارائه خروجی هوش مصنوعی تمرکز کنند.

مایکروسافت توسعه هوش مصنوعی را با قابلیت های ساده در AutoGen Studio بهبود می بخشد

AutoGen Studio مملو از ویژگی هایی است که فرآیند توسعه هوش مصنوعی را ساده و سریع می کند. علاوه بر این، این ابزار قابلیت ارزیابی و اشکال زدایی نیز دارد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به طور مکرر عوامل خود را بسازند و آزمایش کنند و اطمینان حاصل کنند که طبق انتظار کار می کنند. چرخه توسعه همچنین با ارائه کتابخانه ای از قطعات عامل آماده تا حدی تسریع می شود، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد ساخت بخش های خاصی از سیستم هوش مصنوعی را برون سپاری کنند و در نتیجه روند توسعه را تسریع بخشند.

علاوه بر این، دو راه برای دسترسی به AutoGen Studio وجود دارد، از جمله یک رابط وب و یک API Python، که به راحتی برای همه انواع کاربران نهایی، صرف نظر از تخصص توسعه آنها، قابل دسترسی است. این انعطاف‌پذیری ابزار را هم برای توسعه‌دهندگان باتجربه و هم برای کسانی که در توسعه عامل هوش مصنوعی تازه کار کرده‌اند، در دسترس قرار می‌دهد.

با وجود تشویق‌ها، مایکروسافت روشن کرده است که AutoGen Studio به سرعت در حال توسعه است و تکرارها ممکن است تغییراتی را برای پایدارتر کردن آن ایجاد کنند. این شرکت تاکید می کند که این ابزار در این مرحله به جز برای آزمایش و نمایش نباید در تولید استفاده شود، زیرا هنوز در مرحله نمونه اولیه است.

عوامل هوش مصنوعی در حال تغییر چندین صنعت هستند

اگرچه استودیو AutoGen هنوز در مراحل اولیه خود است، اما قبلاً ارزش خود را در بسیاری از جاها ثابت کرده است. این برنامه کاربردی در تبلیغات، پشتیبانی مشتری، امنیت سایبری، تجزیه و تحلیل داده ها، آموزش، بخش مالی و مهندسی نرم افزار پیدا کرده است. از آنجایی که این ابزار طراحی و جاسازی عوامل هوش مصنوعی در سیستم‌های چند عاملی را آسان می‌کند، برای توسعه‌دهندگانی که در این زمینه‌ها کار می‌کنند، نوید زیادی دارد.

با این وجود، مایکروسافت تأکید می کند که در مورد برنامه های کاربردی مستقر که در آن کاربران به ویژگی های بیشتری مانند احراز هویت یا امنیت اضافی نیاز دارند، باید توجه بیشتری به توسعه مستقیم در چارچوب AutoGen داده شود. از آنجایی که این ابزار هنوز در حال توسعه بیشتر است، انتظار می رود بهترین AutoGen Studio نقش مهم تری در توسعه هوش مصنوعی، به ویژه در سیستم های چند عاملی ایفا کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل