اقتصاد

روند قیمت اتریوم چگونه توسعه خواهد یافت؟ – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

روند قیمت اتریوم چگونه توسعه خواهد یافت؟ – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

نوسانات قیمت اتریوم در ماه اوت، سرمایه گذاران را به دلیل نوسانات آشکار ناآرام کرد. با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، امید به بهبود قیمت ها بالا می رود. با این حال، تحلیل‌های مختلف روی زنجیره و نمودار نشان می‌دهد که قیمت اتریوم که در حال حاضر زیر ۲۸۰۰ دلار است، ممکن است در آینده نزدیک افزایش قابل توجهی نداشته باشد. اگرچه ممکن است به 2900 دلار برسد، انتظار می‌رود که حرکت صعودی آلتکوین پیشرو در ماه سپتامبر محدود شود.

محتوا پنهان 1چرا سرمایه گذاران نگران هستند؟ 2 نمودار چه چیزی را نشان می دهد؟ 3 نکته کلیدی برای سرمایه گذاران

چرا سرمایه گذاران نگران هستند؟

کارشناسان یک نتیجه نزولی تا خنثی را برای اتریوم پیش بینی می کنند. آلوین کان، مدیر عامل بیت‌گت کیف، گفت که دارندگان اتریوم ممکن است دارایی‌های خود را نقد کنند. بنیاد اتریوم اخیراً 35000 اتریوم را به کراکن منتقل کرده است که نشان می دهد ارزش فرآیند فروش تقریباً 94 میلیون دلار است. کان خاطرنشان کرد که این اقدام باعث نگرانی سرمایه گذاران نهنگ شده است که ممکن است پیشگیرانه دارایی های خود را فروخته باشند. برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به NEWSLINKER مراجعه کنید.

خولیو مورنو، رئیس تحقیقات Cryptoquant، روند نگران‌کننده‌تری را برجسته کرد. او خاطرنشان کرد که عرضه کل اتریوم از ماه آوریل و پس از ارتقای دنکن به طور مداوم در حال افزایش بوده است. در حال حاضر، عرضه اتریوم 120.313 میلیون است که بالاترین سطح از می 2023 است. این افزایش 53 درصد از کاهش عرضه را از زمان ادغام در سپتامبر 2022 به خود اختصاص داده است.

نمودار چه چیزی را نشان می دهد؟

در هفته‌های آینده، قیمت اتریوم احتمالاً بین کاهش و بازیابی در نوسان است. در حال حاضر با قیمت 2471 دلار معامله می شود، عملکرد کلان قیمت نشان می دهد که افت به خط روند پایین تر در 2300 دلار امکان پذیر است. بازگشت از این خط می تواند روندی را آغاز کند که می تواند قیمت را به بالای 2681 دلار برساند. این سطح می تواند به عنوان حمایت عمل کند و زمینه را برای افزایش در ماه اکتبر فراهم کند.

برعکس، اگر حرکت صعودی مورد انتظار در سه ماهه چهارم زودتر از موعد مقرر باشد، اتریوم می‌تواند بالاتر رود. شکستن بالاتر از مقاومت 2930 دلاری می تواند منجر به شکست الگوی گوه نزولی شود که موضع خنثی نزولی فعلی را به چالش می کشد و راه را برای قیمت های بالای 3000 دلار هموار می کند.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاران

    کل عرضه اتریوم و ارتباط آن با هزینه های شبکه را نظارت کنید. مراقب فعالیت های سنگین نهنگ ها و فروش های پیش رو باشید. مراقب سطوح مقاومت و حمایت کلیدی، به خصوص 2300 دلار و 2930 دلار باشید. پیش بینی حرکت بالقوه قیمت بر اساس شاخص های کلان اقتصادی.

این استنتاج‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاران را در تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد دارایی‌های اتریوم خود، به‌ویژه در بازارهای بی‌ثبات راهنمایی کنند.

به طور خلاصه، در حالی که نوسانات کوتاه مدت همچنان یک نگرانی است، نگاهی دقیق تر به روند عرضه، فعالیت نهنگ ها و سطوح قیمت کلیدی برای سرمایه گذاران برای حرکت در چشم انداز نامطمئن اتریوم حیاتی خواهد بود.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای رمزنگاری شده بسیار پرنوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا