اقتصاد

پس از اینکه گاوها نتوانستند حرکت خود را حفظ کنند، بیت کوین به 59 هزار دلار بازگشت

پس از اینکه گاوها نتوانستند حرکت خود را حفظ کنند، بیت کوین به 59 هزار دلار بازگشت

بیت کوین (BTC) شتاب مشاهده شده در روز گذشته را از دست داد و پس از آن به زیر 59000 دلار رسید. گاوها نتوانستند قیمت ها را از قیمت اصلی 61000 دلار که قبلاً به عنوان سطح حمایت و مقاومت عمل می کرد، عبور دهند.

کریپتو پرچمدار به پایین ترین سطح 58,866 دلار سقوط کرد و تقریباً تمام افزایش 3.2 درصدی ثبت شده در طول دوره را از بین برد. روز گذشته در عرض یک ساعت تا زمان انتشار، BTC با قیمت 59200 دلار معامله می‌شد – تقریباً همان جایی که در اوایل این هفته رشد کوتاهی را آغاز کرد.

توکن‌های AI بدترین ضربه را خوردند

در همین حال، بازار ارزهای دیجیتال گسترده‌تر بازتاب یافت. این حرکات، با زیان‌های سنگین‌تری نسبت به بیت‌کوین متحمل شدند، که همچنان در 24 ساعت گذشته 0.6 درصد رشد داشته است.

ارزهای رمزنگاری متمرکز بر هوش مصنوعی منجر به افت بازار پس از افت قابل توجه Nvidia شدند (NVDA) قیمت سهام، که پس از گزارش درآمد سه ماهه شرکت، 6.4 درصد کاهش یافت. توکن‌هایی مانند Render (RNDR)، Artificial Superintelligence Alliance (FET)، و Bittensor (TAO) همگی ضررهایی از 7 را تجربه کردند. % تا 10%

Solana (SOL) و XRP بیشترین ضررهای روز را در بین 10 مورد برتر ثبت می کند. Ethereum (ETH) قبل از اینکه گاوها برای بازیابی تلاش کنند به 2503 دلار سقوط کرد، در حالی که SOL به پایین ترین سطح 138.5 دلار رسید.

BNB به طور مشابه به 530 دلار سقوط کرد، در حالی که Toncoin (TON) همچنان تحت فشار به دلیل چالش های اخیر مربوط به اختلال های شبکه و دستگیری بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام پاول دوروف.

بازارهای نامطمئن

این عقب نشینی نشان دهنده چالش های ادامه دار برای گاوهای بیت کوین در پشت سر گذاشتن سطوح مقاومت کلیدی گذشته است. ، نگرانی در مورد قدرت بازار گسترده تر را افزایش می دهد. مسیر بازار از ماه مارس، اوج و پایین‌تر را به ثبت رسانده است، که نشان‌دهنده عدم قطعیت و نوسانات مداوم است.

اقدام قیمت نشان می‌دهد که بازار کریپتو ممکن است به سمت تثبیت بیشتر پیش برود. به نظر می رسد که بهبود سریع بیت کوین پس از سقوط در اوایل آگوست به زیر 50000 دلار در حال از دست دادن است، با این که کریپتوی پرچمدار از زمان بالاترین قیمت خود در ماه مارس یعنی 73000 دلار در یک روند نزولی باقی مانده است.

بازار گسترده تر سهام ایالات متحده منعکس کننده بازار ارز دیجیتال است. حرکت‌ها، در حالی که نزدک که از نظر فناوری سنگین است، سودهای قبلی را معکوس کرد و کمی قبل از پایان معاملات، 0.3 درصد کاهش یافت. این شاخص در اوایل روز بیش از 1.5 درصد افزایش یافته بود که نشان دهنده عدم اطمینان سرمایه گذاران مشابه است.

در این مقاله ذکر شد
ارسال شده در: بیت کوین، رمز

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا