اقتصاد

شبکه آستانه خرید WBTC BitGo را برای رفع نگرانی‌های متمرکزسازی پیشنهاد می‌کند.

شبکه آستانه خرید WBTC BitGo را برای رفع نگرانی‌های متمرکزسازی پیشنهاد می‌کند.

شبکه آستانه خرید بیت‌کوین پیچیده شده BitGo را پیشنهاد کرده است (WBTC)، که 36.4 میلیون دلار از توکن های T بومی خود را ارائه می دهد.

هدف این حرکت انتقال WBTC از حضانت متمرکز است. به مدل غیرمتمرکز Threshold، ادغام آن با tBTC Bitcoin (BTC) پل.

BTC). =”https://forum.threshold.network/t/savewbtc-a-merger-with-thresholds-tbtc/923″>پیشنهاد توسط مک لین ویلکیسون، بنیانگذار NuCypher و مشارکت کننده Threshold ارائه شده است و شامل ضربات اضافی می شود. توکن‌های T، معادل 15 درصد از عرضه کاملاً رقیق‌شده فعلی آن، به عنوان کمک مالی به BitGo.

این باعث می‌شود BitGo به بزرگترین ذینفع در شبکه آستانه تبدیل شود و در عین حال ماهیت غیرمتمرکز پل را حفظ کند.

علاوه بر این، خرید پیشنهادی ارزش بازار 9 میلیارد دلاری WBTC و پذیرش گسترده را با مکانیسم پل زدن بدون مجوز tBTC ترکیب می کند. ویلکینسون معتقد است که این رویکرد بهتر به هدف BitGo مبنی بر نگهداری چند حوزه قضایی و چند نهادی دست می یابد.

در صورت پذیرش، ادغام در مراحل اجرا می شود. Threshold امتیازات تجاری را برای WBTC به دست می آورد و به تدریج عرضه WBTC موجود را به نگهبانی غیرمتمرکز منتقل می کند، با سپرده ها در چندین کیف پول برای اطمینان از امنیت.

اگر BitGo کاهش یابد، ویلکیسون ادعا می کند که اکوسیستم DeFi “نیاز به یک امن خواهد داشت. و حذف منظم WBTC.”

در این مورد، ضرب اضافی توکن T می تواند برای یارانه دادن به هزینه های خارج کردن WBTC از اکوسیستم و مهاجرت به جایگزین هایی مانند tBTC و cbBTC استفاده شود.

رسیدگی به بحث

قابل توجه، این پیشنهاد به دنبال اعلان اخیر مبنی بر اتخاذ یک مدل حضانت چند حوزه قضایی برای تسریع در برنامه توسعه جهانی خود. این امر با انتقال کنترل WBTC به یک سرمایه‌گذاری مشترک با BiT Global محقق می‌شود.

این حرکت به دلیل بنیانگذار TRON جاستین سان، به ویژه پس از حذف 12000 بیت کوین از پشتوانه USDD. USDD یک استیبل کوین است که به اکوسیستم Tron گره خورده است.

علی رغم مدیر عامل BitGo، Mike Belshe اطمینان بازار Sun قادر به جابجایی وجوه نخواهد بود، پروتکل‌های اصلی DeFi، از جمله MakerDAO و Aave، قبلاً اقداماتی را برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض WBTC انجام داده‌اند.

هدف پیشنهاد Threshold رسیدگی به این نگرانی‌ها و تضمین پایداری مداوم WBTC است. در اکوسیستم کریپتو.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا