مجموعه جدید NFT سری 4 ترامپ با وجود شروع کند، 2 میلیون دلار درآمد دارد

مجموعه جدید NFT سری 4 ترامپ با وجود شروع کند، 2 میلیون دلار درآمد دارد

رئیس جمهور سابق ایالات متحده چهارمین مجموعه NFT دونالد ترامپ بیش از 22000 انتقال ایجاد کرده است. در شبکه Polygon، بر اساس داده.

این سطح از علاقه قابل توجه است، عمدتاً از آنجا که این NFTها تا 235 ژانویه در بازارهای ثانویه قابل فروش نیستند. /p>

با این حال، این اجرا کاملاً در تضاد با مجموعه‌های قبلی اوست که پس از راه اندازی به سرعت فروخته شد. ارقام کنونی نشان می دهد که ترامپ بیش از 24 ساعت پس از انتشار مجموعه، تنها حدود 6 درصد از 360000 NFT کل را فروخته است.

اگر مجموعه در نهایت فروخته شود، با هر معامله می تواند 36 میلیون دلار درآمد داشته باشد. کارت با قیمت 99 دلار.

در 27 اوت، ترامپ رونمایی کرد از مجموعه جدید NFTهای صادر شده توسط NFT International LLC. کارت‌های معاملاتی دارای تصاویری از نسخه جوان‌تر ترامپ است که در حالت‌های مختلف پیروزمندانه به تصویر کشیده شده یا در لباس یک ابرقهرمان به تصویر کشیده شده است.

ترامپ همچنین مشوق‌های متعددی را به خریداران ارائه کرد، مانند کارت فیزیکی برای خرید 15 NFT، کارت‌های امضا، و فرصتی برای ناهار خوردن با او در مشتری، فلوریدا، برای کسانی که 75 NFT می خرند.

رئیس جمهور سابق بیش از 7 میلیون دلار از مجموعه های قبلی NFT خود به دست آورد.

چشم انداز انتخاباتی ترامپ

<.آخرین سرمایه‌گذاری ترامپ در NFT مصادف است با رقابت شدید او با معاون رئیس جمهور کامالا هریس در انتخابات آتی.

در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket، شرط‌بندان کریپتو شانس ترامپ برای برنده شدن را 50% برآورد می‌کنند، درست جلوتر از هریس با 49%.< /p>

ترامپ در تلاشی برای افزایش جذابیت خود، موضع خود را در حمایت از رمزارزها تشدید کرده و نامزد مستقل ریاست جمهوری را اضافه کرده است رابرت اف کندی جونیور به تیم انتقالی خود. کندی اخیرا پشتیبانی کرد از رقابت های ریاست جمهوری برای حمایت از پیشنهاد ترامپ برای دفتر بیضی شکل و در عین حال در رای گیری در برخی ایالت ها باقی می ماند.

در همین حال، ترامپ با یک کیفرخواست از هیئت منصفه بزرگ در واشنگتن دی سی. کیفرخواست که در 27 اوت تنظیم شد، او را به تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 متهم می کند.

این اتهامات شامل توطئه برای فریب دادن ایالات متحده، توطئه برای جلوگیری از روند رسمی، ممانعت از – و تلاش برای مانع – یک دادرسی رسمی و توطئه علیه حقوق.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل