کاردانو چانگ برای بازتعریف حکمرانی غیرمتمرکز از اول سپتامبر

کاردانو چانگ برای بازتعریف حکمرانی غیرمتمرکز از اول سپتامبر

Intersect، یک سازمان عضو Cardano، اعلام کرد که هارد فورک مورد انتظار Chang رخ خواهد داد. در تاریخ 1 سپتامبر، طبق بیانیه 29 اوت که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شد.

اینترسکت تاکید کرد که هارد فورک چانگ یک گام انقلابی برای اکوسیستم است و مرحله نهایی را نشان می‌دهد. فرآیند تمرکززدایی شبکه، ولتر.

جک بریگز، مدیر Intersect، تاکید کرد که این ارتقا نقطه اوج دو سال تلاش مشترک است که شامل هزاران نفر است که در کارگاه‌ها، کمیته‌ها و تست‌های حاکمیتی در شبکه آزمایشی SanchoNet شرکت کرده‌اند. .

بریگز اضافه کرد:

“به‌روزرسانی‌ها تمرکززدایی کاردانو را بهبود می‌بخشد و مرز جدیدی را برای بلاک چین و همه شرکت‌کنندگان آن مشخص می‌کند. به روز رسانی ها تصمیم گیری حداقلی را برای همه دارندگان ada معرفی می کند.

اولین ارتقا

هارد فورک شامل دو ارتقاء است. اولین ارتقا، فرآیند راه‌اندازی فنی را آغاز می‌کند، که در حال انجام است در 10 هفته گذشته و شامل گروه کاری هارد فورک است.

این گروه در حال بررسی پیشرفت، اطمینان از آستانه های مورد نظر، و آماده سازی اکوسیستم برای هارد فورک بوده است. آنها حاکمیت را مطرح کرده اند اقدامات و در هارد فورک امضا شد، که آخرین مورد از نوع خود قبل از به دست گرفتن کنترل دارندگان ADA خواهد بود.

به ویژه، تراکنش برای راه اندازی ارتقاء Chang #1 در شبکه اصلی Cardano ارسال شد. چند ساعت پیش نیکلاس سرنی، یکی از مدیران ارشد در بنیاد کاردانو، بیان کرد:

<"این نقطه عطف رسماً ما را وارد عصر کانوی می‌کند، که در دوره 507 در 1 سپتامبر 2024، ساعت 21:45 UTC آغاز شد."

دومین ارتقاء

سه ماه بعد، کاردانو وارد شماره 2 خواهد شد. ارتقاء Chang با تأیید کمیته موقت قانون اساسی (ICC) و اپراتورهای سهام (SPOs). این مرحله شبکه را از مرحله راه‌اندازی فنی به مشارکت فعال منتقل می‌کند.

این ارتقا ویژگی‌های حاکمیتی پیشرفته، از جمله نمایندگان غیرمتمرکز (DReps) و ابزارهای حاکمیتی را برای مشارکت گسترده‌تر فعال می‌کند. این پیشرفت‌ها کاردانو را به‌طور کامل به یک مدل تصمیم‌گیری مبتنی بر جامعه تبدیل می‌کند.

پس از تکمیل Chang #1، DReps می‌تواند در شبکه اصلی ثبت نام کند و هیئت‌های نمایندگی را در انتظار Chang #2 جمع‌آوری کند.

دن گامباردلو، از علاقه مندان به کاردانو، این مرحله را به عنوان یک تغییر پارادایم در حاکمیت بلاک چین. او گفت:

“با چنین مدل حکومتی، کاردانو می‌تواند به خوبی معنای یک بلاک چین پیشرو بودن را بازتعریف کند و به طور بالقوه توسعه‌دهندگان، کاربران و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند. دیگر Cardano به عنوان پروژه دیگری که توسط یک سازمان بزرگ اداره می شود دیده نمی شود. این یک نیروگاه مبتنی بر جامعه خواهد بود.”

ارسال شده در: کاردانو، تکنولوژی

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل