اقتصاد

TON پس از افزایش ترافیک ناشی از 550 میلیون دلار ایردراپ DOGS که شبکه را مختل کرد، فعالیت خود را از سر گرفت.

TON پس از افزایش ترافیک ناشی از 550 میلیون دلار ایردراپ DOGS که شبکه را مختل کرد، فعالیت خود را از سر گرفت.

شبکه باز (TON)، شبکه بلاک چین متصل به تلگرام، فعالیت خود را از سر گرفته است. پس از قطعی قابل توجهی که به دلیل افزایش ترافیک شبکه نزدیک به شش ساعت به طول انجامید.

در پست 28 اوت در X، TON تایید کرد که دوباره آنلاین شده و طبق معمول بلوک تولید می کند.

چه چیزی باعث قطع شد؟

برخی اعضای انجمن حدس می زنند که این قطعی ممکن است به پاول دوروف اخیر دستگیری در فرانسه.

در 21 اوت، دوروف در پاریس دستگیر شد و محکوم شد با تسهیل تراکنش‌های غیرقانونی، امتناع از همکاری با مجریان قانون، و اجازه دادن به فعالیت‌های غیرقانونی مختلف در برنامه پیام‌رسانی اجتماعی.

اما، رئیس TON Ventures، یان ویت‌کوپ، توضیح داد که این قطعی به دلیل حجم بالای تراکنش‌های ناشی از انتشار بیش از 550 میلیون دلار ارزش برای جامعه از طریق انتشار توکن DOGS memecoin ایجاد شده است. او افزود که این ممکن است بالاترین روز کاربران فعال TON باشد.

DOGS یک memecoin مرتبط با جامعه تلگرام است. این پروژه که در 26 آگوست راه اندازی شد، به دلیل رویکرد هوایی منحصر به فرد خود توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. در 27 آگوست، کاوشگر بلاک چین Tonscan گزارش داد که memecoin ترافیک قابل توجهی ایجاد کرده است که باعث شده برخی از “سرویس های مرکزی” ایجاد شود. موقتاً به حالت تعلیق درآمد.

TON این را تأیید کرد و توضیح داد که شبکه فعالیت بار غیرعادی را مشاهده کرده است که تحت تأثیر قرار گرفته است. چندین اعتبار سنجی و آنها را از تسویه تراکنش های قدیمی باز داشت. این منجر به از دست رفتن اجماع شد.

در تلگرام، TON بیان کرد:

“به دلیل فعالیت زیاد اخیر (بیش از 20 میلیون تراکنش در 2 روز اخیر)، جمع‌آوری زباله بسیاری از اعتبار سنجی‌ها را برای مدت کافی بارگذاری کرد تا اجماع با یکدیگر را از دست بدهند.”

در شبکه‌های بلاک چین، اعتبارسنجی‌ها تراکنش‌های درون بلوک‌ها را تأیید می‌کنند. وقتی تولید بلوک متوقف می‌شود، تراکنش‌ها تایید نمی‌شوند و باعث اختلال در خدمات می‌شوند.

TON مراحل بازیابی را انجام می‌دهد

علی‌رغم قطعی قابل‌توجه، قیمت توکن شبکه TON روند گسترده‌تر بازار را نادیده می‌گیرد و قیمت ملایم 1.3 را از دست داد. ٪ در 24 ساعت گذشته در حالی که سایر ارزهای دیجیتال اصلی مانند Bitcoin و اتریوم به طور متوسط ​​6٪ در طول مدت مشابه کاهش یافت.

در همین حال، برخی از اعضای انجمن کریپتو این قطع را نشانه مثبتی برای TON دانستند و آن را به < قبلی تشبیه کردند. یک href="https://cryptoslate.com/solana-resumes-operations-after-resolving-major-outage/">قطعات در سایر بلاک چین های مهم مانند سولانا و بهمن. آنها استدلال کردند که چنین اختلالاتی در شبکه های لایه-1 اغلب نشان دهنده پذیرش بالایی است.

در این مقاله ذکر شده است
پست شده در: TON، فناوری

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا