سرمایه گذاران بیت کوین با کاهش اشتهای سوداگرانه محتاط می شوند – گلاسنود

سرمایه گذاران بیت کوین با کاهش اشتهای سوداگرانه محتاط می شوند – گلاسنود

بیت‌کوین (BTC) سرمایه‌گذاران در بحبوحه تعادل اشتهای کمتری برای سفته‌بازی نشان می‌دهند. طبق گزارش اخیر در سراسر فعالیت زنجیره‌ای و بازارهای آتی دائمی، a href=”https://cryptoslate.com/companies/glassnode/”>Glassnode.

این گزارش کاهش فعالیت‌های سود و زیان‌آور را نشان می‌دهد، با بازگشت نرخ‌های سرمایه دائمی به سطوح خنثی این نشان دهنده کاهش قابل توجهی در علاقه سفته بازی در میان فعالان بازار، صرف نظر از ابزار یا ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که کاهش قابل توجهی در حجم نقدینگی در قراردادهای دائمی در مقایسه با هیجان در ماه مارس وجود داشته است. اوج تمام دوران این امر بیشتر از مفهوم کاهش اشتهای سفته‌بازی حمایت می‌کند و نشان‌دهنده یک رژیم بازار تحت سلطه بیشتر است.

گلاسنود همچنین خاطرنشان کرد که جریان خالص سرمایه به بیت‌کوین در ماه‌های اخیر کند شده است، که نشان‌دهنده تعادل بین سرمایه‌گذاران سود و سود است. کسانی که متوجه ضرر می شوند.

این گزارش نشان داد که سود/زیان خالص تحقق یافته در حال حاضر بیش از 15 میلیون دلار در روز است که به طور قابل توجهی کمتر از 3.6 میلیارد دلار جریان ورودی سرمایه در روز است که در زمانی که بازار 73000 دلار تمام وقت را تعیین کرد. بالاترین میزان در ماه مارس.

علاوه بر این، نسبت MVRV، معیاری که برای اندازه‌گیری میانگین سود محقق نشده سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود، میانگین تاریخی خود را 1.72 طی دو هفته گذشته آزمایش کرده است. این سطح از لحاظ تاریخی نقطه گذار بین روندهای کلان صعودی و نزولی بوده است.

به ویژه، بخشی از سرمایه گذاران کوتاه مدت پس از بالاترین رکورد تاریخ، به سرمایه گذاران بلندمدت تبدیل شدند، زیرا اعتماد آنها توسط آزمایش شد. اقدام جانبی قیمت که به دنبال اوج قیمت انجام شد. دارندگان بلندمدت آدرس هایی هستند که بیت کوین را بیش از 155 روز نگه داشته اند.

تعداد قابل توجهی از این سرمایه گذاران تصمیم گرفتند روی دارایی های خود بنشینند و منتظر بمانند و در نتیجه بخشی از عرضه بیت کوین برای سه مدت متوقف شد. تا شش ماه.

این گزارش بیان می‌کند:

“در حال حاضر، سکه‌های با قدمت 3 تا 6 میلیون بیش از 12.5 درصد از عرضه در گردش را تشکیل می‌دهند. ساختار مشابه فروش اواسط 2021، اما همچنین در دوران اوج بازار نزولی 2018 است. بازار، با بازارهای لحظه ای که احتمالاً در کوتاه مدت باعث افزایش قیمت می شوند.

در این مقاله ذکر شده است
ارسال شده در: بیت کوین، ایالات متحده، رمز

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل