اقتصاد

FameEX Daily Morning News |. 26 آگوست 2024

FameEX Daily Morning News |. 26 آگوست 2024

Bijie.com گزارش داد:

پاول رئیس فدرال رزرو به کاهش احتمالی نرخ بهره در سپتامبر اشاره کرد

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنفرانس جکسون هول گفت که “زمان آن فرا رسیده است” که فدرال رزرو نرخ بهره معیار خود را از بالاترین سطح 20 سال گذشته کاهش دهد، اما “زمان و سرعت کاهش نرخ به این بستگی دارد.” داده‌های دریافتی، تغییر چشم‌انداز و ریسک‌ها متعادل هستند.”

بنیانگذار MicroStrategy: بیت کوین در چهار سال گذشته از تمامی شرکت های S&P 500 بهتر عمل کرده است

در 25 آگوست، مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy، در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که بیت کوین در چهار سال گذشته از تمامی شرکت های S&P 500 بهتر عمل کرده است.

موسس تلگرام دستگیر شد، ویتالیک نگران آزادی نرم افزارهای ارتباطی در اروپا است

به تازگی ویتالیک بوترین در مورد دستگیری بنیانگذار تلگرام در پلتفرم ایکس اظهار نظری را منتشر کرده است: به نظر می رسد این اتهامات بسیار بد هستند و این نگرانی را در مورد اینکه آیا نرم افزارهای ارتباطی اروپایی واقعاً حق آزادی دارند یا خیر را ایجاد می کند.

مایکروسافت 1.5 میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی امارات متحده عربی G42 سرمایه گذاری می کند

مایکروسافت 1.5 میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی امارات متحده عربی G42 سرمایه گذاری کرد، معامله ای که به مایکروسافت دسترسی به حجم زیادی از داده ها، بازارهای سرمایه قوی و محیط نظارتی سست تری را می دهد. این حرکت با تلاش های مایکروسافت و OpenAI برای تقویت رهبری خود در هوش مصنوعی و گسترش حضور جهانی خود مطابقت دارد و ناظران صنعت آن را گامی کلیدی در تقویت نفوذ خود می دانند.

مقامات تایلند فعالیت های استخراج غیرقانونی بیت کوین در بانکوک را سرکوب می کنند

مقامات تایلندی پس از دریافت شکایات مکرر از قطع برق برای هفته ها، به یک مزرعه استخراج غیرقانونی بیت کوین در نزدیکی بانکوک حمله کردند. یورش های پلیس و مقامات هیئت برق استانی نشان داد که بیشتر تجهیزات معدن جابجا شده است، که نشان می دهد این عملیات تا حدی قبل از رسیدن مقامات خنثی شده است.

انتظار می‌رود بازارهای سهام آسیا پس از سخنرانی رئیس فدرال رزرو رشد کنند

پس از ارسال سیگنال مثبت توسط رئیس فدرال رزرو، بازار انتظار دارد که سیاست اقتصادی ایالات متحده در ماه سپتامبر یک چرخه تسهیلی را آغاز کند. اظهارات پاول احساسات سرمایه گذاران را تقویت کرد، به طوری که قیمت طلا در اوایل معاملات روز دوشنبه 1.3 درصد افزایش یافت تا نزدیک شود و نزدیک به بالاترین رکورد باقی بماند.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این بخش فقط برای مرجع است و هیچ توصیه سرمایه گذاری یا دیدگاه های رسمی FameEX را نشان نمی دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا