پیش بینی قیمت سولانا: روند صعودی به شکستن این سطح مقاومت بستگی دارد!

پیش بینی قیمت سولانا: روند صعودی به شکستن این سطح مقاومت بستگی دارد!

Bijie.com گزارش داد:

    مومنتوم برای سولانا در حال تلاش برای تبدیل شدن به روند صعودی است. افزایش مداوم در جریان سرمایه به SOL کمک می کند تا به 163 دلار برسد.

Solana [SOL] در سطح کلیدی 157 دلاری که در گزارش قبلی ذکر شد معامله می شود. شکست بالای مقاومت 160 دلاری می تواند مسیری را به سمت 180 دلار قبل از بازگشت باز کند. با این حال، در ساعات اخیر، فشار خرید شروع به فروکش کرده است.

تحلیل بلندمدت نشان می‌دهد که الگوی آدم و حوا در حال ظهور است، که دوباره به نتایج صعودی اشاره می‌کند. آیا معامله گران باید برای شکست سولانا آماده شوند؟

آیا سولانا محدوده کوچکتری را تشکیل می دهد؟

شکل بندی محدوده (بنفش) از 122 دلار تا 187 دلار است. نزدیک به نقطه میانی 154 دلار، به نظر می رسد محدوده دیگری (قرمز) بین 138 تا 163 دلار در حال شکل گیری باشد. در چند ساعت گذشته، SOL به مرز 163 دلار نزدیک شد و رد شد.

MACD نشان می‌دهد که حرکت حرکتی شروع به صعودی می‌کند، اما هنوز کاملاً به آنجا نرسیده است. در 24 آگوست، CMF به +0.13 افزایش یافت که نشان دهنده جریان های سرمایه قوی بود، اما دوباره به +0.05 افزایش یافت.

این به عقب نشینی احتمالی اشاره دارد، اما این فقط می تواند یک آزمایش مجدد از پشتیبانی با قیمت 154 دلار قبل از افزایش مجدد باشد.

آیا نقدینگی به نفع حرکت به زیر 140 دلار خواهد بود؟

AMBCrypto دریافت که سطوح انحلال در مناطق 135 دلاری و 187 دلاری بسیار بالا بود، اما به قیمت‌های فعلی بازار نزدیک نبود. این آنها را به عنوان یک هدف بالقوه بر اساس اینکه آیا ابتدا از 162 یا 145 دلار فراتر رفته است، مشخص می کند.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ محاسبه‌گر سود سولانا

را مشاهده کنید


منطقه 164 دلاری نیز منطقه ای برای تماشا است. در کوتاه مدت، قیمت ها ممکن است در اینجا جذب شوند.

اینکه آیا ما شاهد شکست در محدوده کوتاه مدت هستیم، بستگی به احساسات بازار دارد، که به نظر می رسد در زمان انتشار، صعودی باشد.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل