اقتصاد

پاسخ تلگرام به بازداشت پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در فرانسه

پاسخ تلگرام به بازداشت پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در فرانسه

Bijie.com گزارش داد:

تلگرام به دستگیری تکان دهنده مدیر عامل و بنیانگذار خود پاول دوروف پاسخ داد و مدعی شد که وی در پستی در وب سایت رسمی این پلتفرم پیام رسانی دست داشته است “چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد، این کانال خبری در بیانیه ای اعلام کرد.

تلگرام روز یکشنبه اعلام کرد: “تلگرام از قوانین اتحادیه اروپا از جمله قانون خدمات دیجیتال پیروی می کند و ممیزی های آن مطابق با استانداردهای صنعت است و دائما در حال بهبود است.”

دوروف پس از ورود اواخر روز شنبه با یک جت شخصی از جمهوری آذربایجان در فرودگاه لوبورژ در خارج از پاریس در فرانسه دستگیر شد.

به گزارش گاردین، قاضی تحقیق مسئول این پرونده، بازداشت دوروف را پس از عصر یکشنبه تمدید کرد. بر اساس گزارش ها، وی ممکن است تا ۹۶ ساعت برای بازجویی در بازداشت بماند.

در پایان دوره بازداشت، قاضی می تواند تصمیم بگیرد که او را آزاد کند، اتهاماتی را مطرح کند یا او را در بازداشت قرار دهد.

اداره ملی مبارزه با کلاهبرداری فرانسه گزارش شده است که دوروف را به اتهامات مختلف مرتبط با رفتار غیرقانونی ادعایی کاربران تلگرام دستگیر کرده است، که ظاهراً این سرویس از تعدیل رفتار خودداری کرده است.

مدیر عامل تلگرام پاول دوروف چیزی برای پنهان کردن ندارد و او اغلب در اروپا سفر می کند.” “این ادعا که پلتفرم یا صاحبان آن مسئول سوء استفاده از پلتفرم هستند، پوچ است.”

گفته شده است که نزدیک به 1 میلیارد کاربر جهانی به طور منظم از تلگرام به عنوان یک وسیله ارتباطی و منبع اطلاعات “مهم” استفاده می کنند.

“ما منتظر حل فوری این وضعیت هستیم”

پس از دستگیری دوروف، قیمت Toncoin (TON)، توکن The Open Network متعلق به تلگرام، به شدت کاهش یافت.

داده های CoinGecko نشان می دهد که TON پس از بازگشت از قیمت 5.25 دلاری در آخر هفته، حدود 14 درصد از قیمت افتتاحیه 6.70 دلاری شنبه به 5.79 دلار کاهش یافت.

این یک داستان در حال توسعه است و بر این اساس به روز خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا