اقتصاد

بازارها بر این باورند که ترامپ برنده خواهد شد و سهام و بیت کوین را تقویت خواهد کرد: تام لی از Fundstrat

بازارها بر این باورند که ترامپ برنده خواهد شد و سهام و بیت کوین را تقویت خواهد کرد: تام لی از Fundstrat

Bijie.com گزارش داد:

تام لی از Fundstrat می گوید که بازارهای مالی در حال حاضر روی پیروزی دونالد ترامپ در نوامبر امسال شرط بندی می کنند.

لی در مصاحبه جدیدی با CNBC گفت که بازار بر این باور است که شانس ترامپ برای برنده شدن بیشتر از آن چیزی است که نظرسنجی های سنتی نشان می دهد.

“من فکر می‌کنم تا حدودی بازار بر این باور است که احتمال پیروزی ترامپ بیشتر از آن چیزی است که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند.

اما فکر می‌کنم وقتی بازار بیشتر از این موضوع متقاعد شود، فکر می‌کنم شاهد عملکرد بهتر دوره‌ای، سرمایه‌های کوچک و بیت کوین خواهید بود، زیرا اینها تفاوت‌های سیاستی بسیار واضحی هستند.

اما از نظر من، بله، فکر می‌کنم بازار در چند روز گذشته بهتر از نظرسنجی‌ها روی ترامپ شرط‌بندی کرده است. ”

بر اساس میانگین داده‌های راسموسن، مرکز تحقیقات پیو، ایپسوس و دیگران، کامالا هریس، نامزد دموکرات، در نظرسنجی‌ها در حال حاضر از ترامپ پیشتاز است.

لی قبلاً پیشنهاد کرده بود که نرخ‌های بهره پایین فدرال رزرو – که طبق گزارشات ترامپ به حمایت از آن اشاره کرده است – می‌تواند کاتالیزوری باشد که بیت کوین (BTC) را به 100000 دلار برساند.

“اما اگر فدرال رزرو شروع به کاهش کند، فکر می کنم شما شاهد حرکت بیت کوین در کنار سهام با سقف کوچک نیز خواهید بود، چیزهای زیادی وجود دارد که با شروع چرخه کاهش توسط فدرال رزرو مرتبط است…

من فکر می کنم 100000 دلار یا بیشتر ممکن است. بیت کوین در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر می کند. ما سال‌ها داده‌ها را قبلا منتشر کرده‌ایم، و اگر به درصد سود نگاه کنید، بیت‌کوین بیشترین سود خود را در ده روز معاملاتی به دست آورده است. بنابراین ممکن است این ده روز همه در نیمه دوم سال جاری باشد. ”

در زمان نوشتن، بیت کوین 64225 دلار ارزش دارد.

>

تصویر ایجاد کنید: DALLE3

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا