جاستین سان یک DAO راه اندازی خواهد کرد تا به آزادی پاول دوروف کمک کند، با تعهد یک میلیون دلاری

جاستین سان یک DAO راه اندازی خواهد کرد تا به آزادی پاول دوروف کمک کند، با تعهد یک میلیون دلاری

جاستین سان یک DAO راه اندازی خواهد کرد تا به آزادی پاول دوروف کمک کند، با تعهد یک میلیون دلاری

Bijie.com گزارش داد:

جاستین سان تصمیم گرفت تا علیه پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام که روابط پرتنشی با مقامات فرانسوی دارد سروصدا کند. جاستین در توییتر پیشنهادی برای راه اندازی FreePavel DAO ارائه کرد.

او همچنین 1 میلیون دلار از بودجه خود را برای به حرکت درآوردن کارها فراهم کرده است، اما به شرطی که جامعه از این ایده حمایت کند و به صورت غیرمتمرکز انجام شود. جاستین ایلان ماسک و ماریو ناوار را تگ کرد تا آنها را درگیر کند.

در همان زمان، بالاخره تلگرام وضعیت پاول را فاش کرد. آنها با انتشار بیانیه ای در کانال های خبری از مدیرعامل حمایت کردند و خواستار حل سریع این مشکل شدند.

با این حال، وضعیت پاول نامشخص است. مقامات فرانسه با سفارت روسیه کاری ندارند و همه منتظر خبرهای رسمی از پاریس هستند که باید فردا باشد.

دوروف

پاول در 24 اوت در فرودگاهی در خارج از پاریس بازداشت شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او به اتهاماتی در ارتباط با نحوه کنترل محتوا توسط تلگرام دستگیر شده است، اما هیچ تایید روشنی وجود ندارد که آیا او واقعاً دستگیر شده یا به چیزی متهم شده است.

توقیف پاول باعث سردرگمی در بازار شده است. قیمت TON بیش از 12 درصد کاهش یافته است، اما از سوی دیگر، به نظر می رسد حمایت از پاول در حوزه ارز دیجیتال و تلگرام در حال افزایش است.

شبکه‌های اجتماعی مملو از پیام‌ها و تئوری‌های #FreePavel هستند مبنی بر اینکه چرا دولت فرانسه در وهله اول تصمیم به تعقیب او گرفت.

در همین حال، تلگرام در یک بیانیه رسمی تاکید کرد که آنها با قوانین اتحادیه اروپا از جمله قانون خدمات دیجیتال مطابقت دارند و تعدیل آنها مطابق با استانداردهای صنعت است.

تلگرام همچنین اعلام کرد که پاول چیزی برای پنهان کردن ندارد و اغلب در اروپا سفر می کند. آنها این ایده را که پلتفرم یا پاول می تواند مسئول هرگونه سوء استفاده از پلتفرم باشد را “مسخره” نامیدند

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل