اقتصاد

هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را در 1 سپتامبر 2024 پیش بینی می کند

هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را در 1 سپتامبر 2024 پیش بینی می کند

Bijie.com گزارش داد:

Tron یا TRX آخرین سکه ای است که بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته است. سکه در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش داشته است. TRX در CoinMarketCap روند سبز دارد و با شکست دادن Cardano (ADA) جایگاه نهم را به دست آورد.

همچنین بخوانید: شیبا اینو: آیا SHIB می تواند تا سال 2050 به 1 دلار برسد؟

هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را برای 1 سپتامبر تعیین می کند

منبع: بیت کوینیست
هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را در 1 سپتامبر 2024 پیش بینی می کند 1

Tron (TRX) توسط بنیاد ترون توسعه یافته است و بنیانگذار آن جاستین سان در حال حاضر به عنوان رئیس این بنیاد فعالیت می کند. طبق گفته CMC، Tron یک سیستم عامل بلاک چین غیرمتمرکز است. هدف اصلی این زنجیره ایجاد ارزش پیشنهادی برای سازندگان محتوا است.

“هدف این پروژه ارائه مالکیت کامل به سازندگان محتوای دیجیتال است. هدف اصلی کمک به سازندگان محتوا (که تنها درصد کمی از درآمد را دریافت می کنند) و ارائه پاداش بیشتر برای کارشان است.”

با گسترش شاخص‌های روند ترون در فضای ارزهای دیجیتال، تحلیلگر مالی مشهور جانی در X به اشتراک گذاشت که چگونه ترون به پردرآمدترین بلاک چین تبدیل شد.

“Tron Chain اکنون بلاک چین شماره 1 در میان تمام ارزهای دیجیتال است که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است و @justinsentron ممکن است جایگاه جدیدی در بازار پایه پیدا کرده باشد.”

پیش بینی قیمت TRX در 1 سپتامبر

با افزایش محبوبیت، پورتال هوش مصنوعی پیش بینی قیمت جدیدی را برای Tron آماده کرده است. با توجه به CoinCodex، ترون احتمالاً 4 درصد دیگر را در 1 سپتامبر به دست خواهد آورد و با قیمت 0.16 دلار معامله می شود، در حالی که موضع خنثی خود را با افت و افزایش مداوم حفظ می کند.

منبع تصویر: CoinCodex
هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را در 1 سپتامبر 2024 پیش بینی می کند 2

همچنین بخوانید: ریپل: آیا XRP تا سال 2025 به 25 دلار خواهد رسید؟

پیش بینی قیمت رمز برای اواسط سپتامبر

CoinCodex پیش بینی می کند که قیمت TRX ممکن است به طور ناگهانی در ماه سپتامبر کاهش یابد، که ممکن است حرکت آن را به تدریج به جریان بیاندازد. ممکن است سکه در ماه سپتامبر در سطح قیمت 0.13 دلار معامله شود.

منبع تصویر: Coincodex
هوش مصنوعی قیمت Tron (TRX) را در 1 سپتامبر 2024 پیش بینی می کند 3

“براساس پیش‌بینی قیمت فعلی TRON، انتظار می‌رود قیمت TRON تا 20 سپتامبر 2024 به میزان -15.33٪ کاهش یابد و به 0.134903 دلار برسد. طبق شاخص‌های فنی ما، احساسات فعلی صعودی است و ترس دارد و شاخص طمع نشان می‌دهد. 26 (ترس) 19/30 (63%) روز سبز با نوسان قیمت 4.44 درصد در 30 روز گذشته ثبت کرد.

کاردانو: آیا ADA قبل از سال 2025 به 2 دلار خواهد رسید؟

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا