این هفته در توییتر کریپتو: مک دونالد سخت می شود، RFK طرفدار بیت کوین از ترامپ حمایت می کند

این هفته در توییتر کریپتو: مک دونالد سخت می شود، RFK طرفدار بیت کوین از ترامپ حمایت می کند

این هفته در توییتر کریپتو: مک دونالد سخت می شود، RFK طرفدار بیت کوین از ترامپ حمایت می کند

Bijie.com گزارش داد:

تصاویر توسط Mitchell Preffer برای رمزگشایی

کاهش ارزهای دیجیتال این هفته در همه جهات گسترش یافته است – از رده های بالای شرکت های بزرگ آمریکا تا مرکز انتخابات ریاست جمهوری.

مک دونالد، بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان، روز چهارشنبه متوجه شد که عملیات رسانه های اجتماعی آن توسط یک گروه ناخواسته و غیرعادی خوشحال از گانگسترهای ارزهای دیجیتال که از حساب اینستاگرام این شرکت استفاده می کردند، نفوذ کرده است. تزریق کرد و به زودی یک سکه میم با مضمون گریماس ریخت.

به نظر می رسد هکرها به حساب های رسانه های اجتماعی یکی از مدیران ارشد بازاریابی مک دونالد دسترسی پیدا کرده اند، سپس به نظر می رسد که شرکت سهامی عام 207 میلیارد دلاری در حال “آزمایش” روی Pump است. سکه میم سولانا سرگرم کننده در تاریخ عرضه شد. به زودی، هکرها سکه را مستحکم کردند و غارت حدود 700000 دلاری خود را با افتخار به جهانیان نشان دادند.

کریپتو توییتر، البته، مملو از تمجید از حماسه بود، به خصوص به دلیل جایگاه منحصر به فرد مک دونالد در فرهنگ میم رمزنگاری.

اما، با وجود حماقت حمله، یکی از بزرگترین شرکت های جهان صفحه اصلی رسانه اجتماعی خود را برای بیش از یک ساعت تبلیغ کرد. یک سکه رمزنگاری کلاهبرداری. برخی از افراد بانفوذ سعی کرده‌اند – شاید بی‌سر و صدا، شاید هم نه – شرکت را که به دلیل بیزاری از تسویه حساب معروف است تحت فشار قرار دهند تا مسئولیت بالقوه را بپذیرد.

در حوزه سیاسی، رمزارزها در روز جمعه زمانی که نامزد طرفدار رمزارزها رابرت اف. پرزیدنت دونالد ترامپ، که در تابستان امسال نیز فعالانه از صنعت ارزهای دیجیتال استقبال کرد.

برخی از حامیان ارزهای دیجیتال توییتر حدس می زنند که در صورت پیروزی ترامپ برای دومین بار، کندی از ارزهای دیجیتال در کاخ سفید حمایت می کند یا خیر.

حامیان ارزهای دیجیتال با توجه به عدم پشتیبانی درک شده از دارایی دیجیتال، به‌طور خاص از این خبر هیجان‌زده به نظر می‌رسند. همزمان با آغاز کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در شیکاگو در روز دوشنبه، توییتر رمزنگاری‌شده زمانی که پلتفرم حزب هیچ اشاره‌ای به سیاست ارزهای دیجیتال نکرد، خشمگین شد.

اما این هفته، یکی از مشاوران ارشد کامالا هریس تاکید کرد که نامزد دموکرات در صورت پیروزی در ریاست جمهوری در نوامبر، از سیاست‌های صنعت حمایت خواهد کرد.

در حالی که حامیان معاون رئیس جمهور مطمئناً در توییتر رمزنگاری شده چندان برجسته نیستند، آنها این گزارش را تکرار کردند و معتقدند ترامپ گزینه های دیگری دارد، حتی اگر این موضوع در مورد مدافعان سرسخت ارزهای دیجیتال صدق کند. .

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل