اقتصاد

FET ضررهای ماه اوت را معکوس می کند، 65٪ از کاربران سودآور هستند: بعدی چیست؟

FET ضررهای ماه اوت را معکوس می کند، 65٪ از کاربران سودآور هستند: بعدی چیست؟

Bijie.com گزارش داد:

    FET از پایین ترین سطح خود در اوایل ماه اوت 80 درصد بهبود یافته است. آیا با ثبت سودهای غیرقابل تحقق بیشتر و بیشتر کاربران، این رالی ادامه خواهد داشت؟

فدراسیون ابرهوش مصنوعی (FET) یکی از بهترین آلتکوین ها و توکن های هوش مصنوعی این هفته است. این سکه در بین سودآوران هفتگی در CoinMarketCap رتبه دوم را به خود اختصاص داده است که طی هفت روز معاملاتی گذشته نزدیک به 60 درصد رشد داشته است.

FET +80% از پایین‌ترین سطح ماه اوت افزایش یافته است و پشتیبانی سالانه کلیدی بالای 1 دلار را دوباره به دست آورده است. آیا سفته بازان FET پس از بازگرداندن حمایت سالانه سود بیشتری به دست خواهند آورد؟

FET ها به بالای $1 باز می گردند – بعد چه می شود؟

در نمودار روزانه، حمایت سالانه 1.1 دلار، که با رنگ فیروزه ای مشخص شده است، به طور قانع کننده ای بازیابی شده است. این حمایت باعث کاهش فروش در ژوئن و ژوئیه شد، اما با فروش در اوایل آگوست شکسته شد. حرکت بالاتر از حمایت قبلی نشانه صعودی است مبنی بر اینکه ممکن است رالی FET ادامه یابد.

با این حال، شاخص‌های فنی کلیدی در حال حرکت به سمت منطقه‌ای هستند که بیش از حد خرید شده‌اند، که ممکن است نشان‌دهنده محدود بودن سود اضافی برای گاوها باشد. شایان ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، RSI (شاخص قدرت نسبی) تنها چند اینچ با منطقه ای که بیش از حد خرید شده است فاصله دارد.

علاوه بر این، Stochastic RSI به محدوده خرید بیش از حد رسیده است، که نشان‌دهنده کاهش احتمالی است.

با این حال، شکست بالای 1.3 دلار می تواند رالی را به هدف بعدی در 1.59 یا 2.0 دلار افزایش دهد. سرد شدن حمایت سالانه همچنان می تواند نقطه ورود مجدد برای گاوهای نر در مراحل پایانی باشد.

65% از کاربران سودآور هستند


پیش‌بینی قیمت FET برای سال‌های 2024-2025 را بخوانید


طبق داده‌های IntoTheBlock (ITB)، بیش از 80 درصد از پایین‌ترین حد اوت بازگشته است و 60 درصد آدرس‌ها سود کرده‌اند. با این حال، افزایش تعداد کاربران با سودهای غیرقابل تحقق نیز می‌تواند آن‌ها را به سودهای اندک ترغیب کند و باعث فروش در رالی FET شود.

علاوه بر این، شرط بندی در بازار مشتقات نیز باید محتاط باشد. بر اساس داده‌های Coinglass، سفته‌بازان FET تقریباً در جهت بعدی آلت‌کوین تقسیم شده‌اند و شرط‌های کوتاه و بلند تقریباً به طور مساوی تقسیم می‌شوند.

احساس خنثی در بازار آتی به این معنی است که FET ها ممکن است سود خود را کاهش دهند یا افزایش دهند.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا