اقتصاد

پس از دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، قیمت تن 17 درصد کاهش یافت

پس از دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، قیمت تن 17 درصد کاهش یافت

پس از دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، قیمت تن 17 درصد کاهش یافت

Bijie.com گزارش داد:

به گزارش رسانه های محلی، پاول دوروف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل تلگرام، اواخر روز شنبه پس از ورود به فرانسه با یک جت شخصی از آذربایجان دستگیر شد. با انتشار این خبر، قیمت Toncoin (TON)، توکن شبکه باز تلگرام، به شدت کاهش یافت.

دوروف 39 ساله توسط اداره ملی مبارزه با کلاهبرداری فرانسه به دلیل اتهامات مختلف مربوط به رفتار غیرقانونی کاربران تلگرام توسط این نشریه دستگیر شد. از تعدیل اتهامات خودداری کرد. به گفته این نشریه، این شامل اتهامات مربوط به کمک به تروریسم، فروش مواد مخدر و کالاهای مسروقه، کلاهبرداری و غیره است.

Decrypt برای تایید و نظر با تلگرام تماس گرفت اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

بنا بر گزارش ها، دوروف به بسیاری از کشورهایی که تلگرام در آن ها مورد بررسی قرار می گیرد، سفر نکرده است و مشخص نیست که چرا او روز یکشنبه به فرانسه پرواز کرد. TF1 به نقل از یک بازپرس ناشناس گفت که دوروف “قطعا” در بازداشت موقت نگه داشته خواهد شد.

دوروف در ماه ژوئیه اعلام کرد که تعداد کاربران تلگرام اخیراً از مرز 950 میلیون عبور کرده است، افزایش اخیری که همزمان با در دسترس بودن برنامه‌های کوچک یکپارچه در برنامه پیام‌رسانی افزایش یافته است. از بازی‌های ارز دیجیتال که به صورت برنامه‌ریزی انجام می‌شوند. همستر کامبت، بزرگ‌ترین آنها، طبق گزارش‌ها، بیش از 300 میلیون بازیکن را در چند ماه گذشته قبل از راه‌اندازی و ایردراپ توکن آتی خود جمع‌آوری کرده است.

شبکه باز در ابتدا به صورت داخلی توسط تلگرام ایجاد شد، اما این شرکت در سال 2020 در میان بررسی های نظارتی این پروژه را رها کرد. توسعه در خارج از طریق جامعه ای از مشارکت کنندگان ادامه دارد و در طول سال گذشته تلگرام به طور فزاینده ای شبکه های بلاک چین را پذیرفته و یکپارچه کرده است.

در حالی که این ارتباط نزدیک ظاهرا به افزایش بیش از 300 درصدی قیمت TON در سال گذشته کمک کرده است، به نظر می رسد این اتصال ضربه سنگینی به قیمت TON وارد کرده است. به گفته CoinGecko، تا لحظه نگارش این مقاله، TON در 24 ساعت گذشته نزدیک به 17 درصد کاهش یافته است، از 6.80 دلار قبل از گزارش به 5.61 دلار در حال حاضر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا