اقتصاد

اتریوم زنجیره بردهای 14 روزه را می شکند، اما آیا 3000 دلار واقعا ممکن است؟

اتریوم زنجیره بردهای 14 روزه را می شکند، اما آیا 3000 دلار واقعا ممکن است؟

Bijie.com گزارش داد:

    اگر قیمت اتریوم به 2705 دلار کاهش یابد، موقعیت های خرید به ارزش نزدیک به 323 میلیون دلار منحل می شوند. به گفته یکی از کارشناسان، ارزش بازار اتریوم در پنج سال آینده از بیت کوین پیشی خواهد گرفت

پس از اینکه رئیس فدرال رزرو از کاهش احتمالی نرخ بهره خبر داد، بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال به شدت افزایش یافت. اتریوم (ETH) نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان بر اساس ارزش بازار از منطقه تثبیت 14 روزه خارج شده و صعودی شده است.

خروج اتریوم و سطوح آتی

از 8 تا 23 آگوست، اتریوم در محدوده باریکی از 2730 تا 2725 دلار تثبیت شده است. با این حال، پس از اعلام کاهش نرخ بهره توسط رئیس فدرال رزرو، از این محدوده خارج شد و به بالای 2760 دلار بسته شد.

این شکست و بسته شدن شمع در بالای این ناحیه ممکن است نشانه‌ای از چشم‌انداز صعودی برای ETH باشد. اگرچه زیر میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) معامله می شود.

بر اساس اقدام قیمت و تحلیل تکنیکال، قیمت آلتکوین احتمالاً به 3000 دلار افزایش می‌یابد که سطح مقاومت بعدی آن است.

در زمان انتشار، ETH پس از افزایش بیش از 3.5 درصدی در 24 ساعت، نزدیک به 2760 دلار معامله می شود. در عین حال حجم معاملات آن در همین مدت 40 درصد افزایش یافت. این نشانه ای از مشارکت بیشتر معامله گران پس از شکست و اعلام کاهش نرخ است.

سطوح انحلال عمده اتریوم

در زمان نگارش این مقاله، سطوح انحلال اصلی کمتر، نزدیک به 2705 دلار و بالاتر، نزدیک به 2786 دلار است. بر اساس داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای CoinGlass، معامله‌گران در این زمان‌ها به شدت اهرمی دارند.

اگر احساسات بازار صعودی باقی بماند و قیمت ETH به 2786 دلار افزایش یابد، موقعیت‌های فروش به ارزش نزدیک به 111 میلیون دلار منحل می‌شوند. برعکس، اگر احساسات بازار تغییر کند و قیمت به 2705 دلار کاهش یابد، موقعیت های خرید به ارزش نزدیک به 323 میلیون دلار منحل خواهند شد.

بر اساس موقعیت های اهرمی، واضح است که گاوها به بازار بازگشته اند. این یک نشانه بالقوه مثبت برای اتریوم و دارندگان آن است.

آنچه کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد ETH می گویند

در میان این چشم انداز خوش بینانه، نیک تومانو، بنیانگذار 1confirmation اخیراً چیزی را به اشتراک گذاشته است. او معتقد است که ارزش بازار اتریوم در پنج سال آینده حدود 4 برابر از ارزش بازار بیت کوین بیشتر خواهد شد. نیک در پستی در X گفت:،

«BTC روایت روشنی دارد (طلای دیجیتال) و موسسات اکنون زنجیره‌ای است که بااستعدادترین توسعه‌دهندگان جهان اینترنت غیرمتمرکز را روی آن می‌سازند، و اتریوم نفت دیجیتالی است که آن را تقویت می‌کند.

از زمان راه‌اندازی صندوق قابل معامله در تبادل اتریوم (ETF) در ایالات متحده، پذیرش به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، معامله گران ETF نیز علاقه زیادی نشان داده اند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا