اقتصاد

کیف پول بیت کوین OTC در میان نوسانات کم افزایش می یابد: 57000 بیت کوین در یک ماه اضافه می کند – جزئیات

کیف پول بیت کوین OTC در میان نوسانات کم افزایش می یابد: 57000 بیت کوین در یک ماه اضافه می کند – جزئیات

کیف پول بیت کوین OTC در میان نوسانات کم افزایش می یابد: 57000 بیت کوین در یک ماه اضافه می کند – جزئیات

Bijie.com گزارش داد:

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در ماه گذشته نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است و در نهایت 3.09% از دست داده است. قابل توجه است که رهبر بازار ارزهای دیجیتال نتوانست در طول ماه اوت بازه قیمتی 65000 دلار را به دست آورد، علیرغم افزایش متناوب قیمت. با این حال، در طول این بازار نزولی، سرمایه گذاران نهادی از این فرصت استفاده کردند تا موقعیت خود را در بازار بیت کوین تقویت کنند.

ذخایر فرابورس بیت کوین به بالاترین حد خود از سال 2021 رسیده است

در یک پست Quicktake در CryptoQuant، یک تحلیلگر با نام کاربری caueconomic مشاهداتی را در مورد رفتار خرید سرمایه گذاران نهادی بیت کوین گزارش کرد. با نظارت بر تراکنش‌ها در آدرس‌های فرابورس بیت‌کوین (OTC)، این تحلیل‌گر معتقد است که این طرف‌ها به سرعت دارایی‌های خود را در چند هفته گذشته افزایش داده‌اند.

سرمایه‌گذاران نهادی اغلب معاملات فرابورس را به صرافی‌های بزرگ ترجیح می‌دهند، زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا مقادیر زیادی ارزهای دیجیتال را بدون تغییر قابل توجهی در قیمت بازار بخرند یا بفروشند. بر اساس داده های اقتصادی، این سرمایه گذاران در 30 روز گذشته 57000 بیت کوین به ارزش 3.65 میلیارد دلار خریداری کرده اند که آخرین باری است که مقیاس خرید در سال 2021 مشاهده شده است.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که این نوع فعالیت خرید غیرمعمول است زیرا سطوح بالای معاملات OTC نهادی معمولاً در دوره‌هایی با نوسانات بالا رخ می‌دهد و چند هفته گذشته تحت سلطه نوسانات پایین قیمت در بازار BTC بوده است.

با این حال، caueconomic فرض می‌کند که این خرید عظیم می‌تواند در پاسخ به تخلیه توکن برنامه‌ریزی‌شده در صورت واکنش بازار “نامطلوب” باشد. در مقابل، نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی که مقادیر زیادی از دارایی‌ها را خریداری می‌کنند، به‌ویژه در پایین‌ترین سطح بازار، نشان‌دهنده سیگنال‌های صعودی از اعتماد به سودآوری آینده هستند.

اخیراً، پس از تأیید جروم پاول، رئیس فدرال رزرو مبنی بر کاهش نرخ بهره در ماه‌های آینده، این ارز دیجیتال اصلی روز جمعه افزایش قیمت داشت. بیت کوین با 4.84 درصد افزایش به 64879 دلار رسید، درست زیر ناحیه مقاومت برجسته در 65000 دلار.

اوتو شینوهارا، کارشناس مالی و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارایی Mesirow، با اظهار نظر در مورد توسعه، کاهش 30 واحدی نرخ در سپتامبر و کاهش 95 تا 100 واحدی را تا پایان سال 2024 پیش‌بینی کرد. اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشد، انتظار می‌رود تقاضا برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ماه‌های آینده افزایش یابد که می‌تواند منجر به سود قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران سازمانی شود.

نمای کلی قیمت BTC

بر اساس CoinMarketCap، بیت کوین با 5.38 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 63905 دلار معامله می شود. در همین حال، حجم معاملات روزانه این دارایی 64.53 درصد افزایش یافت و به ارزش 42.94 میلیارد دلار رسید.

بیت کوین با قیمت 63903 دلار در نمودار معاملات روزانه معامله می شود منبع: نمودار بیت کوین در Tradingview.com

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا