سهام سولانا با افزایش 10 درصدی به 161 دلار رسید

سهام سولانا با افزایش 10 درصدی به 161 دلار رسید

Bijie.com گزارش داد:

قیمت سولانا با 10 درصد افزایش به 161 دلار پس از اشاره جروم پاول مبنی بر اینکه کشورهای عضو فدرال ممکن است در ماه های آینده نرخ بهره را کاهش دهند، افزایش یافت. معامله گران ارزهای دیجیتال نیز با چشم پوشی از احتمال کاهش نرخ، به شتاب افزایشی پیوسته اند.

بعد از معلق ماندن نزدیک به 140 دلار در بیشتر هفته گذشته، SOL شاهد افزایش شدیدی بوده است و در بحبوحه موضع گیری فدرال رزرو از سطح 160 دلار عبور کرده است.

جروم پاول به تعدیل سیاست‌ها اشاره می‌کند و قیمت‌های SOL را بالا می‌برد

در 23 آگوست، در سمپوزیوم سالانه اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو در وایومینگ، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد نیاز به تعدیل بیشتر سیاست ها و کاهش تورم صحبت کرد.

از نظر تعدیل سیاست، رئیس فدرال رزرو به احتمال کاهش نرخ بهره اشاره کرد، اما جزئیات خاصی در مورد زمان یا میزان کاهش نرخ ارائه نکرد. او تنها گفت که زمان و سرعت کاهش نرخ‌ها به داده‌های دریافتی، چشم‌انداز در حال تغییر و تعادل ریسک‌ها بستگی دارد.

این به تنهایی برای تقویت بازارهای مهم ارزهای دیجیتال، از جمله سولانا کافی است. قیمت سولانا ساعت پس از سخنرانی پاول به بالای 150 دلار رسید و به 161 دلار ادامه داد که در 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش داشت.

نمودار قیمت روزانه SOL/USD. منبع: TradingView
سهام سولانا با افزایش 10 درصدی به 161 دلار رسید 1

این افزایش قیمت نشان دهنده افزایش نرخ بهره باز و تامین مالی در بازار آتی است. با توجه به منبع داده Coinglass، سود آزاد SOL در 24 آگوست به 2.19 میلیارد دلار رسید که از 2.09 میلیارد دلار در روز قبل افزایش یافته است. در همان زمان، نرخ تامین مالی آن که هر هشت ساعت محاسبه می شود، از 0.0028٪ به 0.0054٪ افزایش یافت.

تریسی چن، مدیر پورتفولیو در مدیریت سرمایه گذاری جهانی برندی واین، در مورد بحث کاهش نرخ پس از سخنرانی پاول نظر داد

این یک راهپیمایی امدادی است. این امر به بازارها تأیید کرد که پاول در حال کاهش نرخ است، اگرچه او همچنان بر داده ها تکیه می کرد. تریسی

ظهور سولانا الگوی مثلث را منعکس می کند

Solana تنها دارایی دیجیتالی نیست که افزایش یافته است. بیت کوین و بهمن نیز به شدت افزایش یافتند و قیمت بیت کوین در روز جمعه پس از سخنرانی پاول بیش از 63000 دلار افزایش یافت. از سوی دیگر، AVAX 8 درصد افزایش یافت.

بازگشت SOL بخشی از یک بازیابی بزرگتر در یک الگوی مثلث متقارن است. این الگوی ادامه را نشان می‌دهد و زمانی شکل می‌گیرد که قیمت در محدوده تنگی که توسط خط روند مقاومت نزولی و خط روند حمایت صعودی تعریف شده است حرکت کند.

شکست این مثلث معمولاً مطابق با روند قبلی است و می تواند ارتفاع مثلث را منعکس کند. از 24 آگوست، SOL از خط روند پایین جهش کرده و خط روند بالایی را در حدود 175 دلار هدف قرار داده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل