اقتصاد

اخبار فوری در راه است، فدرال رزرو در حال رهاسازی کبوترها است، بازار گاوی خشونت آمیز در راه است و پنج آلت کوین اصلی 100 برابر افزایش خواهند یافت.

اخبار فوری در راه است، فدرال رزرو در حال رهاسازی کبوترها است، بازار گاوی خشونت آمیز در راه است و پنج آلت کوین اصلی 100 برابر افزایش خواهند یافت.

اخبار فوری در راه است، فدرال رزرو در حال رهاسازی کبوترها است، بازار گاوی خشونت آمیز در راه است و پنج آلت کوین اصلی 100 برابر افزایش خواهند یافت.

Bijie.com گزارش داد:

خبر بزرگ در راه است، فدرال رزرو رها می شود!

وقتی از خواب بیدار شدم، متوجه شدم که پای (بیت کوین) از 64000 فراتر رفته است. مدتی پیش، کل دایره ارزی یک بار از مرز 60000 عبور کرد و سپس به 59000 رسید صورت و من متوجه شدم که منبع این موج در واقع به دلیل آن بوده است!

همه باید از سخنرانی پاول در کنفرانس دیشب آگاه باشند .

آخرین پیش بینی آژانس: انتظار می رود فدرال رزرو تا پایان سال نرخ بهره را نزدیک به 100 واحد کاهش دهد!

图片

5 آلتکوین اصلی به میزان قابل توجهی 100 برابر افزایش می یابد!

1.MATIC

چند ضلعی (MATIC) در آستانه موفقیت بزرگی است. با افزایش 11 درصدی هفتگی اخیر، به نظر می رسد گاوها در آستانه شکستن بالاتر از سطح مقاومت 45 سنت هستند. اگر MATIC
شکست موفقیت‌آمیز این مانع کلیدی می‌تواند منجر به افزایش قیمت‌ها به 49 سنت شود که یک افزایش بالقوه 14 درصدی است. با نزدیک شدن به پاییز و افزایش شتاب صعودی، MATIC می تواند تا 180 درصد افزایش یابد و آن را به یک رقیب قوی برای سودهای قابل توجه تبدیل کند.

图片

2.AAVE

Aave (AAVE) نیز در شرف انجام یک حرکت بزرگ است. اگرچه شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به 70 است، که نشان دهنده شرایط صعودی قوی است، AAVE
در حال حاضر دستاوردهای چشمگیر داشته است، 40٪ در یک هفته. اگر سکه از مقاومت اخیر در 132.54 دلار عبور کند، می تواند به 158.97 دلار برسد که به معنای افزایش احتمالی است.
30 درصد AAVE با پشتوانه قوی در 79.68 دلار، با پتانسیل افزایش 140 تا 220 درصدی، برای بازگشت در پاییز آماده است.

图片

3.SUI

Sui، علیرغم افت اخیر، آماده بازگشت قابل توجهی است. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) 36.65 است که نشان می دهد سکه در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است. اگر SUI از 1.23 عبور کند
مقاومت USD، می تواند تا 20 درصد افزایش یابد. با توسعه بازار در پاییز امسال، SUI پتانسیل رشد تا 200 درصد را دارد و آن را به یک کاندیدای قوی برای بازدهی قابل توجه تبدیل می کند.

图片

4.UNI

ممکن است Unswap در شرف پایان باشد. با وجود نوسانات اخیر،
شاخص هایی مانند RSI در 54.25 نشان می دهد که UNI ممکن است برای یک روند صعودی آماده شود. اگر UNI مقاومت 6.98 دلار را بشکند، می تواند تا 7.75 صعود کند
دلار آمریکا، 18 درصد افزایش یافته است. در شرایط مساعد در پاییز، UNI به طور قابل توجهی افزایش می یابد، با رشد بالقوه از 130٪ تا 210٪.

图片

5.OM

مانترا (OM) برای دستاوردهای قابل توجهی آماده است. سکه در حال حاضر در حال آزمایش است
مقاومت در 1.05 دلار، در صورت شکسته شدن موفقیت آمیز، می تواند منجر به افزایش 25٪ تا 30٪ شود. در طول شش ماه گذشته، MANTRA به 299% خیره کننده دست یافت.
با رشد، کاهش اخیر فرصت خرید عالی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. بنابراین، مانترا
انتظار تقویت قوی در پاییز را داشته باشید. پتانسیل رشد تا 250٪ انتظار می رود زیرا توکن با پویایی مثبت بازار همسو می شود.

> /p>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا