اقتصاد

سکه هفته: روز به سمت سود بیت کوین کاهش می یابد

سکه هفته: روز به سمت سود بیت کوین کاهش می یابد

Bijie.com گزارش داد:

تصویر توسط Mitchell Preffer برای رمزگشایی.

این یک هفته آرام در فضای ارزهای دیجیتال بود. . . تا جمعه.

قیمت بیت کوین هفته را با افزایشی به پایان رساند، زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قوی ترین سیگنال خود را نشان داد که پس از کاهش نرخ، خوش بینی به بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

طبق گزارش CoinGecko، قیمت این دارایی به بیش از 64600 دلار رسید که بیش از 7 درصد در این هفته افزایش یافت. با قیمت 63500 دلار به آخر هفته می رود. با این حال، این محدوده ای است که از اوایل این ماه دیده نشده است.

سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر اظهارات جالب سرمایه گذار سیاست پولی پس از انتشار صورتجلسه ای از نشست جولای فدرال رزرو بودند که به کاهش نرخ بهره نیز اشاره داشت.

نرخ‌های بهره ایالات متحده در بالاترین سطح خود در بیش از 20 سال گذشته پس از اینکه بانک مرکزی ایالات متحده نرخ‌ها را در سال 2022 برای مهار تورم افزایش داد، قرار دارد. انتظار می رود نرخ بهره پایین تر، سرمایه گذاران را به سمت دارایی های پرریسک تر مانند ارزهای دیجیتال جذب کند.

قیمت اتریوم نیز بر اساس اخبار فدرال رزرو افزایش یافت، حتی در حالی که سرمایه گذاران همچنان به برداشت پول از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) به تازگی تایید شده وال استریت ادامه می دهند. قیمت دومین سکه بزرگ پس از افزایش 6 درصدی در هفت روز، هفته را با 2750 دلار به پایان رساند.

علاوه بر آن، کاندیدای مستقل دوستدار بیت کوین برای رابرت اف کندی جونیور، رئیس جمهور ایالات متحده، روز جمعه از رقابت خارج شد و گفت از دونالد ترامپ دوستدار ارزهای دیجیتال حمایت خواهد کرد. . وضعیت پیچیده است زیرا او گفت که به سادگی در حال «مکث کردن» مبارزات انتخاباتی خود است و حامیانش هنوز هم می توانند در ایالت های غیر میدان نبرد به او رأی دهند.

این انشعاب باعث هرج و مرج در سایت محبوب شرط‌بندی ارزهای دیجیتال پلی مارکت شده است، جایی که کاربران روی نتایج احتمالی مختلف انتخابات نوامبر شرط‌بندی کرده‌اند.

سایر کوین‌ها و توکن‌های اصلی نیز افزایش یافته‌اند و سولانا نیز شاهد افزایش قیمت سالم در روز جمعه بوده است. SOL در این هفته نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است و به 153 دلار در هر سکه رسیده است، و توکن های میم که روی بلاک چین آن کار می کنند نیز افزایش یافته اند: Dogwifhat و Floki دو بزرگ ترین سود در هفت روز هستند که هر دو 30 درصد افزایش یافته اند. Dogwifhat با قیمت 1.84 دلار معامله می شود.

در دیگر اخبار ارزهای دیجیتال، یک «توسعه‌دهنده سکه میم» سولانا کوکائین را خرخر کرد، مرگ خود را جعل کرد و با یک استریپر در جریان زنده قرار داشت – فقط برای اینکه کل داستان را رمزگشایی کند.

در اخبار کمتر احمقانه ارزهای دیجیتال، Grayscale یک اعتماد ارز دیجیتال جدید راه اندازی کرده است تا سرمایه گذاران را در معرض بهمن قرار دهد. این دارایی در حال حاضر با قیمت 26.30 دلار معامله می شود که 28 درصد افزایش یافته است و آن را در بین 20 ارز دیجیتال و توکن برتر این هفته قرار می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا