اقتصاد

بنیانگذار 1confirmation: من به شدت نسبت به سه موضوع رمزنگاری خوش بین هستم

بنیانگذار 1confirmation: من به شدت نسبت به سه موضوع رمزنگاری خوش بین هستم

در 24 آگوست 2024، نیک تومینو، بنیانگذار crypto VC 1confirmation، نامه Q2 LP را در X منتشر کرد.

نیک تومینو گفت که سال 2024 تاکنون سال بسیار جالبی در زمینه ارزهای دیجیتال بوده است. صندوق های ETF برای بیت کوین و اتریوم به طور دائمی ارزهای رمزنگاری شده را در وال استریت جاسازی کرده اند، و با توجه به اینکه هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان ایالات متحده تشخیص داده اند که ضد ارز دیجیتال کار نخواهد کرد، این تحولات بسیار فراتر از انتظارات آنها بوده است.

او همچنین سه موضوع رمزنگاری را که در مورد آنها بسیار خوش بین است بیان کرد: 1 ارزش بازاری اتریوم از ارزش بازار بیت کوین در پنج سال آینده فراتر خواهد رفت بازار 2024 خواهد شد. 3. DeFi و NFT قوی تر خواهند شد، SocialFi و سایر موارد استفاده جدید که امروزه غیرقابل تصور هستند از طریق زنجیره های برنامه، L2 و L3 ظاهر می شوند.

d8a8d986db8cd8a7d986daafd8b0d8a7d8b1 1confirmation d985d986 d8a8d987 d8b4d8afd8aa d986d8b3d8a8d8aa d8a8d987 d8b3d987 d985d988d8b6d988d8b9 66c9904f78fb2

متن کامل به شرح زیر است:

2024 سال بسیار جالبی تاکنون در زمینه ارزهای دیجیتال بوده است.

ETF های بیت کوین و اتریوم به طور دائمی ارزهای دیجیتال را در وال استریت جاسازی کرده اند.

موضع ضد ارزهای دیجیتال دولت بایدن به طور کامل توسط مردم آمریکا و هر دو طرف رد شده است، و هر دو طرف اکنون متوجه شده اند که ضد ارزهای دیجیتال کارساز نخواهد بود. شرکت‌های ارزهای دیجیتال ۱۱۹ میلیون دلار به نامزدهای سیاسی در این انتخابات کمک کرده‌اند (۴۸ درصد از کل کمک‌های مالی شرکت‌های آمریکایی).

این پیشرفت‌ها زمانی که ۱۲ سال پیش در Coinbase شروع به کار کردم، از وحشی‌ترین انتظارات من فراتر رفت.

در عین حال، می توان گفت که اخیراً هیچ مورد استفاده جالب جدیدی ظاهر نشده است. بسیاری از مفاهیمی که به توسعه ارزهای دیجیتال دامن زده اند، مانند memecoins در Solana و NFTs در بیت کوین، ظهور مجدد DeFi و NFT هستند که برای اولین بار چند سال پیش در اتریوم ظاهر شدند. در حالی که این ایده‌های بازیافتی کاربران و سرمایه فعلی را جذب می‌کنند، نمی‌توانند کاربران جدید زیادی را جذب کنند. مهم‌ترین سوالی که هر سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال در حال حاضر باید بپرسد این است: دقیقاً کدام محصولات جدید در نهایت بیش از ۱ میلیارد کاربر را به فضای کریپتو جذب می‌کنند؟

اعتقاد اصلی ما این است که اصالت پیروز خواهد شد، و تمرکز آن بر تیم هایی که با فعال کردن رفتارهای جدید و منحصر به فرد مصرف کننده، صنعت را به جلو می برند، ادامه خواهد داد.

در اینجا شدیدترین مضامین ارزهای دیجیتال امروزی ما به شدت صعودی است:

سرمایه بازار اتریوم در پنج سال آینده از ارزش بازار بیت کوین پیشی خواهد گرفت. امروزه ارزش بازار بیت کوین تقریباً 1.2 تریلیون دلار است که تقریباً 4 برابر ارزش بازار اتریوم (321 میلیارد دلار) است. من معتقدم که هر دو به رشد خود ادامه خواهند داد، اما اتریوم در نهایت از بیت کوین پیشی خواهد گرفت. دلیلش هم ساده است. بیت کوین به طلای دیجیتال برای خرید نهادی تبدیل شده است و تاثیرگذارترین بلاک چین در 5 سال گذشته است، اما اتریوم هنوز به طور کامل شناخته نشده است. اتریوم اینترنت غیرمتمرکز زنجیره ای است که توسط با استعدادترین توسعه دهندگان جهان ساخته شده است و اتریوم روغن دیجیتالی است که به آن قدرت می دهد. اتریوم کمیاب، سودآور و مفید است. و از آنجایی که ارزش بازار آن در حال حاضر بسیار کمتر از بیت کوین است، وال استریت می تواند اتریوم بیشتری بخرد. آنها این کار را انجام خواهند داد و به طور فعال روایت اتریوم را به سمت تبدیل شدن به جریان اصلی جهانی در سال های آینده سوق خواهند داد.

بازارهای پیش بینی در سال 2024 یک مورد موفقیت آمیز خواهد بود و در چند سال آینده 100 برابر خواهد شد. PolyMarket محصولی است که امسال واقعاً متمایز است. این اولین محصول رمزگذاری بود که مردم هر روز (برای اطلاعات) بدون اینکه بدانند یک محصول رمزگذاری است از آن استفاده می کردند. PolyMarket به 1.1+ میلیارد دلار در کل حجم تراکنش رسیده است و امسال به رشد خود ادامه می دهد. بدون استیبل کوین در اتریوم، PolyMarket، با اندازه تراکنش 1.1+ میلیارد دلار، به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. پس از انتخابات نوامبر، من معتقدم بازارهای خبری، فرهنگی و ورزشی به دسته های بزرگ تری تبدیل خواهند شد. بازارهای پیش‌بینی برای هر مکانی که روایت رسانه‌ای رسمی وجود دارد و مردم تقسیم‌بندی شده‌اند عالی هستند و انتظار می‌رود بازار ۱۰۰ برابر رشد کند.

DeFiوNFTقویتر باز خواهند گشت،SocialFi و سایر موارد استفاده جدید که امروزه غیرقابل تصور است از طریق AppChain،L2وL3sAppearفعال خواهند شد. قوی>. محصولات غیرحضوری که نیازی به اعتماد به شخص ثالث ندارند به رشد خود ادامه خواهند داد. زنجیره های برنامه، L2 مانند Base، و L3 های خاص زنجیره برنامه، مقیاس پذیری و بهبود تجربه کاربری را به همراه خواهند داشت و ارز دیجیتال به عنوان هدف نهایی رشد. قبیله گرایی L1 محو خواهد شد و توسعه دهندگان خوب جایی خواهند ساخت که بتوانند بیشترین ارزش را داشته باشند و بیشترین کنترل را داشته باشند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا