سونی بلاک چین Soneium را برای سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های وب 3 منتشر می کند

سونی بلاک چین Soneium را برای سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های وب 3 منتشر می کند

اخبار خانه فناوری اطلاعات در 24 آگوست، سونی دیروز (23 اوت) یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد، اعلام کرد که در حال توسعه زنجیره بلوکی “Soneium™” با هدف سرعت بخشیدن به محبوبیت وب 3 است. پیاده سازی اپلیکیشن

Soneium قصد دارد یک شبکه عمومی و جهانی باشد که برای پر کردن شکاف بین Web2 و Web3 با پرورش خلاقیت و باز بودن طراحی شده است.

IT House از گزارش‌ها دریافت که پروژه Soneium از فناوری Optimism OP Stack استفاده می‌کند، که یک راه‌حل لایه 2 است که برای بهبود قابلیت اطمینان بلاک‌چین اتریوم، کاهش هزینه‌های تراکنش و افزایش طراحی شده است سرعت

Soneium با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و به شما امکان می دهد قراردادهای هوشمند را به طور موثر و ایمن اجرا کنید. این شبکه قصد دارد شبکه آزمایشی خود را در هفته های آینده به همراه مستندات فنی و کیت توسعه نرم افزار (SDK) راه اندازی کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل