اقتصاد

SONY Chain در شرف آنلاین شدن است، نگاهی به L2 خود سونی بیندازید

SONY Chain در شرف آنلاین شدن است، نگاهی به L2 خود سونی بیندازید

Bijie.com گزارش داد:

نوشته شده توسط: Luccy

در سپتامبر سال گذشته، مدیر عامل شرکت Web3 Startale Labs، سوتا واتانابه، در پلتفرم اجتماعی خود اعلام کرد که Startale Labs و Sony یک سرمایه گذاری مشترک به نام Sony Block Solutions Labs ایجاد کردند تا به طور مشترک بلاک چین سونی سوتا واتانابه را به عنوان مدیر توسعه دهند از سرمایه گذاری مشترک

در مصاحبه ای با BlockBeats، سوتا واتانابه فاش کرد که یک رابطه همکاری نزدیک با زیرمجموعه Sony Network Communications داشته است و یک مدیر خارجی Startale Labs از آوریل امسال برای این شرکت تابعه کار کرده است پروژه را مستقیماً در دفتر مرکزی سونی انجام دهید.

SONY Chain即将上线,一览索尼自己的L2

مدیر عامل Startale Labs سوتا واتانابه (Startale Labs)، منبع: coindesk

امروز، Sony Block Solutions Labs به طور رسمی جزئیات سونی Chain-Soneium را اعلام کرد که با نام Ethereum L2 راه اندازی می شود و از فناوری Optimism Rollup استفاده می کند و با استفاده از OP Stack اکوسیستم بلاک چین Optimism ساخته می شود. انتظار می‌رود که Soneium در روزهای آینده روی شبکه آزمایشی راه‌اندازی شود و بعداً برای گسترش اکوسیستم به سوپر زنجیره Optimism بپیوندد.

طبق معرفی رسمی، شرکای Soneium عبارتند از Astar Network، Optimism، Chainlink، Alchemy، Circle و Circle.

آغوش OP Stack

Sota Watanabe همچنین بنیانگذار شبکه Astar است که یکی از اولین پاراچین های راه اندازی شده در اکوسیستم Polkadot در سپتامبر سال گذشته، به طور رسمی همکاری خود را با Polygon Labs برای ایجاد Astar zkEVM با استفاده از کیت توسعه زنجیره ای Polygon اعلام کرد. پروتکل لایه 2 (CDK) در حال توسعه است و شبکه اصلی امسال راه اندازی شده است.

در اینجا یک توضیح مختصر در مورد ارتباط Astar Network، Sony Chain و Starale Labs به طور کلی این سه محصول یا شرکت مربوط به سوتا هستند. سوتا بنیانگذار Startale Labs و Astar Network است. Startale Labs فناوری و دانش پایه سوتا را که از راه اندازی شبکه Astar به دست آورده است، به ارث برده است. Startale Labs همچنین با سونی کار می کند، از سونی بودجه دریافت می کند، یک سرمایه گذاری مشترک با سونی ایجاد می کند و از نزدیک روی پروژه زنجیره سونی کار می کند.

پیشرفتی که شبکه Astar در ZK داشته است، زمانی به BlockBeats اعلام کرد که Astar Network را به عنوان یکی از دو زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) که در Polkadot راه اندازی خواهد شد، مورد توجه بازار قرار گرفته است. توانایی، من واقعاً از ویژگی های معماری Polkadot و سازگاری EVM و همچنین قابلیت های شخصی و تیمی سوتا قدردانی می کنم.

سوتا واتانابه به عنوان بنیانگذار شبکه Astar از سال 2019 در توسعه بلاک چین های عمومی مشارکت داشته است. با این حال، با محو شدن پولکادوت، شبکه استار به تدریج توجه خود را در بازار داخلی از دست داد. اکنون که Soneium به طور رسمی منتشر شده است، Astar همچنین از انتقال Astar Layer 2 و جامعه به Soneium خبر داده است.

این ابتکار با هدف ادغام نزدیک‌تر شبکه Astar با Soneium، استفاده از نقاط قوت هر دو اکوسیستم برای پیشبرد چشم‌انداز Soneium است. به طور خاص در:

منعکس شده است

· کاربرد ASTR را افزایش دهید: ASTR را به عنوان یک دارایی کلیدی در اکوسیستم Soneium L2 ادغام کنید. نقش خود را در پروژه های اکوسیستمی حفظ کرده و سودمندی را گسترش دهد.

· از اکوسیستم Soneium استفاده کنید: Soneium L2 را در قلب برنامه های کاربردی نوآورانه قرار دهید تا پذیرش و تعامل را افزایش دهید.

· توانمندسازی جامعه: فرصت های بیشتری برای کاربران فعلی ایجاد کنید تا به عنوان پذیرندگان اولیه پروژه ها و برنامه های جدید خدمت کنند. اجازه دهید جامعه نقش کلیدی در ابتکارات در حال ظهور در Soneium L2 داشته باشد.

· چشم انداز آینده: قرار دادن مزایای بالقوه ASTR در اکوسیستم در حال گسترش Soneium. برای مرحله دوم تکامل استار آماده شوید و فرصت‌های آینده را روشن کنید.

「GM with Soneium」

کاوش سونی در صنعت Web3 بیشتر به حوزه‌های متاورس و NFT می‌پردازد، اما سوتا واتانابه زمانی گفت که سونی زنجیره‌ای نه تنها بر روی بازی‌ها یا NFT تمرکز خواهد کرد، بلکه به همه زمینه‌ها خدمت خواهد کرد و به یک بلاک چین جهانی تبدیل خواهد شد.

Soneium بر روی زیرساخت‌های موجود اتریوم ساخته می‌شود و پردازش داده‌ها را برای رسیدگی به سرعت پردازش آهسته و هزینه‌های بالا که معمولاً با راه‌حل‌های L1 مرتبط است، مدیریت می‌کند. Soneium Op Stack و Superchain یک بلاک چین مقیاس پذیر، سازگار با EVM و توسعه دهندگان ایجاد می کنند.

به عنوان Ethereum L2، Soneium از شبکه توزیع جهانی گسترده سونی در زمینه‌های سرگرمی، مالی، الکترونیک و بازی استفاده می‌کند تا شکاف بین نوآوری Web3 و برنامه‌های کاربردی مصرف‌کننده را پر کند و واقعاً فناوری بلاک چین را وارد جریان اصلی کند است، با Soneium به جریان اصلی بروید (با Soneium به جریان اصلی بروید). با توسعه زیرساخت بلاک چین Web3، Soneium ممکن است راه حل جامع Web3 را از زیرساخت تا لایه برنامه ارائه دهد.

SONY Chain即将上线,一览索尼自己的L2

برای این منظور، Soneium به عنوان یک اکوسیستم توسعه جامع برنامه‌ریزی شده است و از قابلیت‌های پیشرفته قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، با زیرساخت مقیاس‌پذیر طراحی‌شده برای رسیدگی به برنامه‌های کاربردی با حجم بالا، و تضمین می‌کند که پروژه‌ها می‌توانند بدون محدودیت رشد کنند. علاوه بر این، Soneium مستندات گسترده ای را در اختیار توسعه دهندگان و سازندگان قرار می دهد و مجموعه ای از ابزارهای توسعه شخص ثالث مورد نیاز برای توسعه و راه اندازی برنامه های کاربردی را ارائه می دهد که شروع و پیشبرد پروژه های خود را برای توسعه دهندگان در تمام سطوح مهارت آسان می کند.

بر اساس مفهوم “GM with Soneium”، علاوه بر برنامه‌های کاربردی برای سرویس‌های موجود Web3، Sony Block Solutions Labs خدمات جدید مرتبط با مشاغل در گروه سونی را نیز در نظر خواهد گرفت تا پروژه‌هایی ایجاد کند که می‌تواند الهام بخش افرادی باشد که هرگز از Web3 استفاده نکرده‌اند. مواردی که منافع مردم را تامین می کند.

به‌عنوان مثال، حمایت از سازندگان برای گسترش خلاقیت‌شان و تقویت تعامل آنها با انجمن‌های طرفدارانشان. به طور خاص، Sony Block Solutions Labs به حفاظت از حقوق خلاقانه سازندگان، مکانیسم‌های بازگشت سود جدید برای حمایت از سازندگان و طرفداران، و فرصت‌هایی برای سازندگان برای حضور فعال در دنیای دیجیتال و واقعی توجه خواهد کرد.

در مصاحبه ای با BlockBeats، سوتا واتانابه گفت که Astar تا حدی نماینده ژاپن است، اگر Astar شکست بخورد، تأثیر زیادی بر Web3 ژاپن خواهد داشت. و امکان صحبت با شرکت های بزرگ و رگولاتورها مزیت Astar است. با همکاری سونی و Astar، Soneium ممکن است واقعاً دیدگاه خود را در مورد یک پلتفرم بلاک چین جهانی محقق کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا