اقتصاد

دن تاپیرو می گوید “بازار گاو نر بزرگ در راه است” – بیت کوین و اتریوم برای سودهای بزرگ آماده هستند

دن تاپیرو می گوید “بازار گاو نر بزرگ در راه است” – بیت کوین و اتریوم برای سودهای بزرگ آماده هستند

دن تاپیرو می گوید “بازار گاو نر بزرگ در راه است” – بیت کوین و اتریوم برای سودهای بزرگ آماده هستند

Bijie.com گزارش داد:

دان تاپیرو، سرمایه‌گذار کلان و مدیر صندوق، احساسات صعودی خود را در مورد بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ابراز کرده است.

در یک مصاحبه جدید در کانال YouTube CoinDesk، Tapiero گفت که بیت کوین می تواند بیش از 56 درصد از سطوح فعلی افزایش یابد، در حالی که اتریوم می تواند بیش از 81 درصد از قیمت های فعلی در ماه های آینده افزایش یابد.

“در شش ماه آینده، من فکر می کنم قیمت بیت کوین از 100,000 دلار و قیمت اتریوم ممکن است از 5,000 دلار فراتر رود. فکر می کنم بازار صعودی بزرگی در راه است.”

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 63941 دلار معامله می شود، در حالی که اتریوم با قیمت 2756 دلار در حال تغییر است.

به گفته سرمایه گذاران کلان و مدیران صندوق، کاهش نرخ بهره فدرال رزرو تاثیر مثبتی بر بیت کوین خواهد داشت.

“زمانی که نقدینگی کافی وجود داشته باشد، و من فکر می کنم بازار شروع به درک این موضوع کرده است، این دارایی های نقد جریان خواهند داشت…

…من به مردم می‌گفتم، ببینید، وقتی نرخ بهره صفر بود، قیمت بیت‌کوین حدود ۶۵۰۰۰ دلار بود که در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید. نرخ بهره به 5 درصد رسید و همچنان باقی است. قیمت بیت کوین در حال حاضر یکسان است. هنگامی که نرخ بهره کوتاه مدت از 5٪ به 2.5٪ یا 3٪ افزایش می یابد، بیت کوین به راحتی باید دو برابر شود.

همه پیشرفت‌های شگفت‌انگیز بی‌شمار، همه نوآوری‌های زنجیره و در این فضا را فراموش کنید. همه اینها را فراموش کن اگر فقط به این یک شاخص نگاه کنید، فکر می کنم دلیلی برای فوق العاده صعودی در اینجا وجود دارد. ”

در رابطه با محیط کلان، تاپیرو گفت،

«بنابراین، همانطور که در دو، سه، چهار ماه آینده نگاه می‌کنم، نسبت به بیت‌کوین و اتریوم بسیار خوش‌بین هستم، برای من، اینها دارایی‌های اصلی اکوسیستم دارایی دیجیتال هستند، و من آن را…

…اما من به بافت کلان سنتی نگاه می کنم و فکر می کنم از رمزنگاری اصلی بسیار حمایت می کند. ”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

ایجاد تصویر: DALLE3

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا