آزمایش جدید رمزنگاری روسیه – سکه پایدار RMB، سبد تجارت خارجی BRICS؟

آزمایش جدید رمزنگاری روسیه – سکه پایدار RMB، سبد تجارت خارجی BRICS؟

آزمایش جدید رمزنگاری روسیه – سکه پایدار RMB، سبد تجارت خارجی BRICS؟

Bijie.com گزارش داد:

    روسیه قصد دارد دو صرافی ارز دیجیتال و استیبل کوین برای تجارت خارجی خود ایجاد کند. با این حال، به گفته کارشناسان، این طرح می تواند با چالش های احتمالی روبرو شود

روسیه قصد دارد دو صرافی ارز دیجیتال و استیبل کوین ایجاد کند تا تجارت خارجی خود را ارتقا دهد. بر اساس گزارشی که توسط ناشر روسی کومرسانت منتشر شده است، دولت قصد دارد تا استیبل کوین های متصل به ارزهای یوان و بریکس ایجاد کند.

ایده اصلی در حال حاضر حول محور ایجاد استیبل کوین هاست.

طرح روسیه – تجارت خارجی با استفاده از ارزهای دیجیتال

این اولین بار نیست که ابتکارات ارزهای دیجیتال روسیه، به ویژه در رابطه با تجارت خارجی، سرفصل خبرها می شود. ماه گذشته، روسیه یک لایحه کلیدی ارزهای دیجیتال (رژیم قانونی تجربی – ELR) را تصویب کرد که شامل مقررات استخراج ارزهای دیجیتال است که گامی در جهت گنجاندن ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از تجارت بین‌المللی خود است.

این طرح با هدف کاهش اثرات منفی اقتصادی و تأخیرهایی است که کشور به دلیل تحریم‌های غرب تجربه کرده است. در ماه جولای، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، درد ناشی از تحریم ها را فاش کرد. او ادعا کرد،

خطر تحریم های ثانویه افزایش یافته است. آنها پرداخت هزینه واردات را که طیف وسیعی از کالاها را در بر می گیرد، دشوار می کنند.

آزمایش رمزگذاری جسورانه روسیه

آخرین به‌روزرسانی با هدف تسریع استفاده از ارزهای دیجیتال برای کاهش این مشکلات است. برای دستیابی به این هدف، دو صرافی ارز دیجیتال در روسیه ایجاد می شود که یکی با صرافی سنت پترزبورگ و دیگری در مسکو است.

به گفته میخائیل اوسپنکسی، کارشناس نظارتی آشنا با این طرح، فاز اولیه مبادله شامل گروه کوچکی از مشاغل و افراد خواهد شد.

در ابتدا، این صرافی در حالت آزمایشی توسط گروه محدودی از کاربران و به دنبال آن صادرکنندگان و واردکنندگان عمده: شرکت‌های تابعه، شرکت‌های وابسته به شرکت‌های «تراشه آبی» و کسب‌وکارهای اطراف آن‌ها استفاده می‌شود.

با این حال، این گزارش همچنین به چالش‌های بالقوه در پذیرش مبادلات برنامه‌ریزی‌شده و استیبل کوین اشاره می‌کند. نیکیتا واسف، بنیانگذار TerraCrypto، گفت که تنها افرادی که هیچ انتخابی ندارند از این پلتفرم ها استفاده خواهند کرد.

تنها کسانی که گزینه دیگری ندارند از آنها استفاده می کنند. تنها وضعیتی که فعالان بازار به پلتفرم های داخلی روی می آورند، ناامیدی است.

اوسپنسکی همچنین خاطرنشان کرد که دارایی‌های رمزنگاری مرتبط با مبادلات روسی ممکن است در خارج از کشور پرچمدار شوند. این ممکن است گیرنده یا فرستنده را در معرض خطر بالقوه قرار دهد.

«اگر اطلاعاتی در اختیار عموم قرار گیرد مبنی بر اینکه ارزهای رمزنگاری شده در صرافی‌های روسیه خریداری شده‌اند، به راحتی می‌توان با ابزارهای فنی ویژه‌ای ردیابی کرد که همه تراکنش‌ها را مشکوک علامت‌گذاری می‌کند، که نه تنها بر شرکت‌کنندگان در تراکنش‌ها تأثیر جدی خواهد گذاشت، بلکه بر آن نیز تأثیر خواهد گذاشت. به طور جدی بر دارندگان آتی ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد، حتی آنهایی که مطلقاً هیچ ارتباطی با روسیه ندارند.

اکنون تمرکز بر روی ایالت و استراتژی‌های کاهش آن برای رسیدگی به برخی از چالش‌های بالقوه‌ای که برنامه رمزگذاری با آن مواجه است، معطوف خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل