هوش مصنوعی، سرویس‌های داده و توکن‌های استیکینگ این هفته باعث بهبود بازار می‌شوند

هوش مصنوعی، سرویس‌های داده و توکن‌های استیکینگ این هفته باعث بهبود بازار می‌شوند

توکن‌های مربوط به سرویس‌های سهام، هوش مصنوعی (AI) و خدمات داده بهتر از بیت کوین عمل کردند ( BTC) و اتریوم (ETH) در طول بهبود اخیر در بازار ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته. 

آرتمیس  داده‌ها نشان می‌دهد که BTC و ETH در هفته گذشته به ترتیب 4.9% و 3.4% افزایش داشته‌اند.

در همین حال، توکن‌های خدماتی مانند LDO و RPL به ترتیب 18.8% و 34.4% صعود کرد و در مجموع میانگین وزنی 25.7% در مدت مشابه را به خود اختصاص داد. این تقریبا دو برابر میانگین عملکرد 13.9 درصدی است که کل صنعت کریپتو در هفته گذشته ثبت کرده است.

توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی نیز پیشرفت‌های قوی را تقویت می‌کنند و به میانگین وزنی 23.8% می‌رسند.

توکن‌های خدمات داده، مانند از آنجایی که ARKM، BTT، و GRT نیز بالاتر از آستانه 20 درصد بودند، زیرا میانگین وزنی هفتگی رشد آنها به 23.3 درصد رسید. عملکرد اجتماعی (14.7٪)، پل ها (15.9٪)، اوراکل (16.3٪)، بازی (17.7٪)، اکوسیستم بیت کوین (18.6٪)، و توکن های بومی برنامه های NFT (19.2٪) بود.

عملکرد ضعیف در بازار

علیرغم تسلط بر تقریباً 12٪ از افکار عمومی جامعه رمزنگاری، به عنوان داده از Kaito AI نشان می‌دهد که memecoins میانگین وزنی رشد 13.4% داشته است. 

جنبش مشابهی توسط توکن‌های بومی از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ثبت شد که بر 15.5 درصد از افکار X تسلط داشتند، اما در هفت روز گذشته کمتر از میانگین بازار عمل کردند. به 12.7% رسیده است.

به‌علاوه، Kaito AI برجسته شده است اینکه توکن‌های شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) روایتی رو به رشد در رمزارزها بوده‌اند و در میان بحث‌های سرمایه‌گذاران کریپتو پنج برابر شده‌اند. 

با این حال، همچنان پایین‌تر از میانگین عملکرد بازار است، زیرا میانگین وزنی ارزش‌گذاری این بخش به 10.4% رسیده است.

ابتدا بلاک چین های نسل، مانند XRP، بیت کوین کش (BCH)، دش (DASH)، و Monero (XMR)، بدترین عملکرد را داشتند. در طول هفته گذشته با این وجود، آنها توانستند به طور میانگین وزنی 5.9٪ رشد کنند.

بخش‌های دیگری که بهبودی را نشان دادند اما نتوانستند از میانگین بازار بهتر عمل کنند، دارایی‌های دنیای واقعی (8.6٪) هستند. توکن‌های بومی DEX (9.9%)، توکن‌های تبادل متمرکز (9.9%)، و دارایی‌های بومی پلت‌فرم‌های قرارداد هوشمند (10.4%).

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل