غول ارزهای دیجیتال Grayscale جدید AVAX Trust را با افزایش قیمت راه اندازی کرد

غول ارزهای دیجیتال Grayscale جدید AVAX Trust را با افزایش قیمت راه اندازی کرد

Bijie.com گزارش داد:

غول ارزهای دیجیتال Grayscale اعتماد جدیدی را برای رقیب رده اول اتریوم (ETH) Avalanche (AVAX) راه اندازی کرده است.

ریحانه شریف عسکری، رئیس محصول و تحقیقات Grayscale، گفت که Avalanche “نقش محوری” در پیشبرد پذیرش توکن سازی دارایی های دنیای واقعی (RWA) داشته است.

قیمت AVAX در روز پنجشنبه 5.65 درصد افزایش یافت و از افت 1.3 درصدی بازار ارزهای دیجیتال در مدت مشابه پیشی گرفت.

Grayscale Avalanche Trust جدید مانند سایر تراست های سرمایه گذاری تک دارایی مدیر دارایی عمل می کند و منحصراً در توکن های AVAX سرمایه گذاری می کند.

محصول جدید Grayscale تنها توسعه اخیر نیست که می تواند به افزایش قیمت AVAX کمک کند.

پروژه Tier One همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که غول سرمایه گذاری جهانی فرانکلین تمپلتون در حال گسترش صندوق بازار پول زنجیره ای FOBXX خود به شبکه Avalanche است.

فرانکلین تمپلتون در اوایل این ماه FOBXX را روی محلول مقیاس‌بندی لایه 2 Arbitrum (ARB) ارائه کرد. این صندوق همچنین به شبکه های Polygon (MATIC) و Stellar (XLM) متصل است.

راجر بایستون، رئیس دارایی‌های دیجیتال در فرانکلین تمپلتون، گفت که آوردن این صندوق به شبکه Avalanche دسترسی را افزایش می‌دهد.

“ما مشتاقانه منتظر همکاری با جامعه توسعه دهندگان پر جنب و جوش Avalanche هستیم تا نوآوری های جدید بلاک چین را به بازار بیاوریم.”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیل مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود< /em>

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل