سرمایه گذاران روند بازار ماه سپتامبر را پیش بینی می کنند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران روند بازار ماه سپتامبر را پیش بینی می کنند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، سرمایه گذاران در حال آماده شدن برای حرکت در بازار هستند که با هدایت بیانیه اخیر پاول، رئیس فدرال رزرو، کاهش نرخ بهره را تأیید می کند. در حالی که فدرال رزرو هنوز برنامه های دقیقی برای کاهش سریع نرخ های بهره در آینده ارائه نکرده است، این تصمیم به شدت به داده های اقتصادی دریافتی بستگی دارد. از نظر تاریخی، فعالیت بازار در ماه سپتامبر مطابق با انتظارات فعلی سرمایه گذاران افزایش یافته است.

محتوا پنهان شد 1 انتظارات قیمت ETH برای BNB Coin چشم انداز سپتامبر 3 Solana (SOL) پیش بینی قیمت 4 XRP پیش بینی سپتامبر 5 نکته کلیدی سرمایه گذار

انتظار قیمت ETH در سپتامبر

با افزایش انتظارات برای افزایش قیمت، جامعه ارزهای دیجیتال، اتریوم (ETH) را در نظر گرفته است. EMA20 در 2700 دلار قرار دارد و قیمت فعلی ETH بالاتر از این نقطه است. برای اینکه اتریوم به روند صعودی خود ادامه دهد، باید قبل از آزمایش سطح SMA50 در 2984 دلار، بالاتر از مقاومت بحرانی 2850 دلار قرار گیرد. شکست بیش از این مقاومت می تواند راه را برای یک رکورد جدید در تاریخ هموار کند. برای اطلاع از آخرین اخبار مالی و تجاری به COINTURK FINANCE مراجعه کنید.

بیش از SMA50 می‌تواند تقاضای جدیدی را از صنعت ETF ایجاد کند و از یک بازگشت بالقوه پشتیبانی کند. این نشان دهنده روندهای گذشته است که در طول تأخیر تأیید ETF BTC مشاهده شده است.

BNB Coin Outlook برای سپتامبر

BNB Coin، بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، بالاترین قیمت تاریخ (ATH) دیگر را بالای 700 دلار هدف قرار داده است. قیمت در حال حاضر 586 دلار است که بالاتر از EMA20 است، اما برای هدف قرار دادن مقاومت در 635 دلار قبل از ATH، یک شکست بالاتر از مقاومت 606 دلار ضروری است. اگر قیمت به زیر 546 دلار کاهش یابد، BNB ممکن است به 460 دلار کاهش یابد.

اگر سرمایه‌گذاران بتوانند از مرز 606 دلار عبور کنند، احتمال افزایش قیمت‌های جدید، مطابق با الگوهای عملکرد تاریخی، واقعی‌تر خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت Solana (SOL)

سولانا (SOL) با نگه داشتن بالاتر از سطح EMA20 سیگنال صعودی کوتاه مدتی را مشاهده می کند، اگرچه رد ETF بر دورنمای میان مدت آن تأثیر گذاشته است. اگر فشار خرید ادامه یابد، هدف کوتاه مدت SMA50 154 دلار است و پس از آن 164 دلار و 189 دلار است. در مقابل، شکست به زیر 147 دلار می تواند SOL را به پایین ترین سطح بین 136 تا 116 دلار برساند.

پیش‌بینی XRP سپتامبر

XRP نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد زیرا افزایش قیمت بیت‌کوین از بسته شدن بالای 0.6 دلار پشتیبانی می‌کند. شکستن بالاتر از مقاومت 0.64 دلار می تواند باعث آزمایش مجدد XRP 0.74 دلار شود. با این حال، اگر بیت کوین با رکود مواجه شود، XRP ممکن است به سمت سطح SMA50 0.55 دلار ادامه دهد و محدوده بین 0.41 تا 0.64 دلار را افزایش دهد.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاران

برای دستیابی به ATH جدید، اتریوم باید قیمت پایانی خود را بالای 2850 دلار حفظ کند.

– BNB برای رسیدن به هدف 635 دلار و بالاتر، باید بر مقاومت 606 دلار غلبه کند.

Solana باید بالای 147 دلار بماند تا به هدف بالاتر خود برسد، در غیر این صورت، خطر سقوط تا 116 دلار را دارد.

XRP باید بالاتر از 0.64 دلار حرکت کند تا 0.74 دلار مجدداً آزمایش شود، در غیر این صورت، خطر سقوط آن تا 0.55 دلار وجود دارد.

به طور خلاصه، تحت تأثیر تصمیم‌گیری فدرال رزرو و احساسات سرمایه‌گذار، پتانسیل زیادی برای روند بازار در ماه آینده وجود دارد. درک سطوح کلیدی قیمت و نقاط مقاومت برای حرکت در چشم انداز مالی سپتامبر بسیار مهم است.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل