اقتصاد

روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است – و در اینجا یک دلیل اصلی وجود دارد

روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است – و در اینجا یک دلیل اصلی وجود دارد

Bijie.com گزارش داد:

    هجوم تقاضای سازمانی ممکن است یکی از عوامل اصلی توضیح دهنده ATH معلق بیت کوین در آخرین چرخه باشد. سرمایه گذاران نباید نگران نوسانات زمانی کمتر باشند زیرا این اندیکاتور از استراتژی خرید و نگهداری پشتیبانی می کند.

بیت کوین [BTC] در نمودار هفتگی روند نزولی دارد اما در نمودار ماهانه روند صعودی دارد. از ماه مارس، در منطقه 50000 تا 70000 دلاری تثبیت شده است.

در حالی که ممکن است معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از فقدان نوسان ناامید شوند، BTC در بازه‌های زمانی بالاتر بسیار صعودی باقی می‌ماند.

همانطور که یکی از تحلیلگران معروف ارزهای دیجیتال اشاره کرد، بیت کوین جلسه معاملاتی شش ماهه خود را بالاتر از بسته شدن ماهانه مارس 2021 به پایان رسانده است.

حتی رویداد نصف شدن و حوادث متعدد FUD در سراسر بازار برای سقوط پادشاه ارزهای دیجیتال از تاج و تخت کافی نبود.

عملکرد بی سابقه قیمت بیت کوین

از نظر درصد سود خالص، چرخه های اولیه بیت کوین قوی تر بودند. با این حال، چیزی در مورد این اجرا وجود داشت که قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده بود. در طول رویداد نصف شدن بیت کوین 2024 در ماه آوریل، قیمت بالاتر از مرز 61000 دلار بود.

در طول و بعد از رویداد نصف شدن، با همان قیمت یا بسیار نزدیک به ATH چرخه قبلی معامله شد. در طول نصف شدن چرخه 2020، قیمت BTC نزدیک به 60٪ از ATH کاهش یافت، در حالی که این چرخه حدود 10٪ است.

بنابراین، علاوه بر نوسانات زمانی کمتر، بیت کوین برای سرمایه گذاران بلندمدت بسیار مثبت باقی می ماند.

ارزش های NVT خریداران را تشویق می کند

میانگین متحرک ساده 30 روزه NVT Golden Cross 0.14- است. به طور معمول، مقادیر بالاتر از 2.2 نشان دهنده بالا بودن چرخه و مقادیر زیر -1 نشان دهنده پایین بودن احتمالی است. بنابراین، روند صعودی بیت کوین هنوز راه درازی در پیش دارد.

در نوامبر 2023، با افزایش سریع قیمت‌ها، میانگین سن سرمایه‌گذاری دلار شروع به کاهش کرد. در چند ماه گذشته نسبتاً صاف بوده است.

کاهش MDIA نشانه بازگشت سرمایه به گردش و سرمایه گذاری جدید است.

MDIA احتمالاً از 269 به پایین ترین دوره قبلی یعنی 51 سقوط می کند و سپس ادامه روند صعودی آن نشان دهنده رکود شبکه خواهد بود.


پیش‌بینی قیمت [BTC] بیت‌کوین 2024-25 را بخوانید


پس از کاهش شدید در فوریه و مارس، میانگین سن سکه به آرامی شروع به افزایش کرد زیرا افزایش سریع قیمت منجر به فعالیت‌های سودآور و فشار فروش شد.

ادامه این روند صعودی به معنای تجمع در کل شبکه خواهد بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا