اقتصاد

بهمن – چگونه منافع سازمانی به قیمت آواکس کمک کرد

بهمن – چگونه منافع سازمانی به قیمت آواکس کمک کرد

Bijie.com گزارش داد:

    AVAX در 24 ساعت 10% افزایش یافت و به طور موثر زیان های اوایل آگوست را پاک کرد. به‌روزرسانی‌های اخیر Grayscale و Franklin Templeton می‌تواند باعث بازگشت مجدد شود.

Avalanche [AVAX] در 22 آگوست 10% افزایش یافت و در رتبه‌بندی سود روزانه CoinMarketCap در رتبه دوم قرار گرفت.

افزایش اخیر سود بازیابی AVAX را تا 30 درصد افزایش داده و آن را در مسیر بازگرداندن 25 دلار قرار می دهد و به طور مؤثر تمام ضررهای اوایل آگوست را پاک می کند.

AVAX حتی ممکن است سود بیشتری کسب کند. از آنجایی که RSI (شاخص قدرت نسبی) بیش از حد گرم نشده است (نه در منطقه ای که بیش از حد خرید شده است)، پتانسیل برای سود بیشتر وجود دارد.

از آنجایی که بیت کوین [BTC] محدود به محدوده باقی می ماند، کاتالیزور پشت افزایش شدید روز پنجشنبه در AVAX چیست؟

آیا Grayscale و Franklin Templeton توسعه AVAX را هدایت کردند؟

رالی AVAX مصادف با دو به‌روزرسانی بزرگ برای شبکه Avalanche است. ابتدا، Grayscale AVAX را از طریق یک کریپتو تراست – Grayscale Avalanche Trust ($AVAX) به پیشنهادات رمزنگاری خود اضافه کرد.

ریحانه شریف عسکری، رئیس محصول و تحقیقات Grayscale، گفت که تاثیر زنجیره‌ای بر توکن‌سازی RWA (دارایی‌های دنیای واقعی) منجر به گنجاندن AVAX در محصولات خود شد.

آوالانچ از طریق مشارکت‌های استراتژیک کلیدی و ساختار چند زنجیره‌ای منحصربه‌فرد خود، نقشی کلیدی در پیشبرد توکن‌سازی RWA ایفا می‌کند.

در واقع، بخش RWA Avalanche در حال حاضر شروع به افزایش کرده است، با آخرین بازیکن، گسترش توکن شده وزارت خزانه داری ایالات متحده توسط فرانکلین تمپلتون در زنجیره.

به‌روزرسانی مثبت بالا ممکن است به بازیابی طولانی‌مدت کمک کرده باشد و توانسته تمام ضررهای اوت را معکوس کند.

با افزایش قیمت‌ها، احساسات مثبت آلت‌کوین‌ها نیز افزایش یافت و به بالاترین حد سالانه رسید.

این نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های اخیر دیدگاه سفته‌بازان را در مورد آلت‌کوین افزایش داده است. اگر بازار صعودی ادامه یابد، 30 دلار می تواند هدف بعدی باشد.

چشم انداز مثبت بیشتر توسط AVAX با بازپس گیری 25 دلار، سطح پشتیبانی کلیدی در ژوئن و جولای، پشتیبانی می شود. بنابراین، یک دفاع محکم از پشتیبانی می تواند قیمت AVAX را به 30 دلار برساند.

در رابطه با حرکت Grayscale در AVAX، جان وو، رئیس آوا لبز، گفت که این به‌روزرسانی یک “نقطه عطف بزرگ” است

راه‌اندازی Avalanche Trust توسط Grayscale نقطه عطفی بزرگ برای اکوسیستم است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا