اقتصاد

Worldcoin در کلمبیا به دلیل نقص احتمالی حفاظت از داده ها مورد انتقاد قرار گرفت

Worldcoin در کلمبیا به دلیل نقص احتمالی حفاظت از داده ها مورد انتقاد قرار گرفت

نظارت بر صنعت و تجارت کلمبیا (SIC) دادرسی رسمی علیه بنیاد جهانی کوین و Tools for Humanity در مورد نقض ادعایی مقررات حفاظت از داده های شخصی کشور.

طبق اعلامیه

21 اوت، نهاد نظارتی که تحت صلاحیت خود برای حفاظت از داده های شخصی عمل می کند، این اتهامات را در 16 اوت صادر کرد.

تحقیقات نظارتی

تحقیقات SIC بر روی این موضوع متمرکز است که آیا سازمان ها به کلمبیایی نقض کرده اند یا خیر. قوانین حاکم بر جمع آوری و پردازش داده های شخصی حساس.

هدف این تحقیق تعیین این است که آیا بنیاد Worldcoin و Tools for Humanity نتوانسته اند رضایت صریح و آگاهانه افراد را برای جمع آوری داده های خود به دست آورند یا خیر و آیا آنها از این موضوع غفلت کرده اند یا خیر. سیاست‌های کافی را برای مدیریت و امنیت داده‌ها اجرا کنید.

این تحقیق همچنین بررسی خواهد کرد که آیا شرکت‌ها مکانیسم‌های کافی برای رسیدگی به شکایات و مشاوره‌های افراد داده‌ها ارائه کرده‌اند یا خیر.

در صورتی که این ادعاها ثابت شود، SIC می‌تواند جریمه‌های شدیدی از جمله جریمه تا 2000 برابر حداقل دستمزد ماهانه، تعلیق فعالیت‌های مرتبط تا شش ماه یا توقف موقت یا دائمی فعالیت‌ها را اعمال کند.

SIC بر تعهد خود تأکید کرد. به حمایت از حقوق اساسی شهروندان پرداخت و از عموم مردم خواست تا در حفظ اطلاعات شخصی خود هوشیار باشند. اخطاریه اتهامات در حال بررسی است و به طرفین درگیر اعلام شده است. این تصمیم اجازه درخواست تجدیدنظر را نمی‌دهد.

تحقیقات در حال انجام، بررسی‌های فزاینده روی شیوه‌های داده‌ای شرکت‌های فناوری، به‌ویژه زمانی که فعالیت‌هایشان را در سطح جهانی گسترش می‌دهند، برجسته می‌شود. Worldcoin، که هدف آن ایجاد یک سیستم هویت دیجیتال جهانی با استفاده از داده‌های بیومتریک است، با چالش‌های نظارتی مشابهی در سایر حوزه‌های قضایی مواجه شده است که سؤالاتی را در مورد کفایت اقدامات حفاظت از داده‌های آن ایجاد کرده است.

رشته چالش‌ها

<.Worldcoin، که توسط سام آلتمن تأسیس شده است، به دلیل برنامه ریزی برای ایجاد یک دیجیتال جهانی با نظارت نظارتی در سراسر جهان روبرو شده است. سیستم هویت با استفاده از داده‌های بیومتریک.

این پروژه ابتدا در کنیا به دلیل نگرانی‌های مربوط به قوانین حفاظت از داده مورد انتقاد قرار گرفت، که در نهایت منجر به تعلیق فعالیت‌های آن توسط مقامات در آگوست 2023 شد. این کشور بعداً تحقیق خود را در مورد پروژه بدون ادعای هرگونه تخلف در ماه ژوئن پایان داد.

مقامات اروپایی نیز از سال گذشته پروژه را برای نقض احتمالی مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) بررسی کرده اند. اداره ایالتی باواریا آلمان در حال بررسی انطباق Worldcoin با استانداردهای رضایت و پردازش داده است، در حالی که CNIL فرانسه در حال بررسی است که آیا روش‌های آن با قوانین ملی حفظ حریم خصوصی مطابقت دارد یا خیر.

اسپانیا ممنوعیت فعالیت‌های Worldcoin در این کشور را تمدید کرده است. تا پایان امسال، در حالی که اخیراً هنگ کنگ ممنوع جمع آوری داده های خود به دلیل نقض حریم خصوصی نگرانی ها همچنین پرتغال قبلاً عملیات Worldcoin را به مدت سه ماه معلق کرده است. /span> دوره.

در همین حال، آرژانتین این پروژه را به نقض قوانین مصرف کننده متهم کرده است و به دنبال 1.2 میلیون دلار جریمه هستند.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا