Sanwei Xin’an یک پتنت امضای استراتژیک مبتنی بر امنیت حریم خصوصی بلاک چین برای دستیابی به حفاظت از احراز هویت ناشناس از داده های حریم خصوصی بلاک چین به دست آورد.

Sanwei Xin’an یک پتنت امضای استراتژیک مبتنی بر امنیت حریم خصوصی بلاک چین برای دستیابی به حفاظت از احراز هویت ناشناس از داده های حریم خصوصی بلاک چین به دست آورد.

بر اساس اخبار صنعت مالی در 23 آگوست 2024، اطلاعات مالکیت معنوی Tianyancha نشان می دهد که Sanwei Xin’an Technology Co. Ltd. پروژه ای به نام “روش امضای خط مشی و سیستم مبتنی بر امنیت حریم خصوصی بلاک چین” و رسانه ذخیره سازی”، شماره اعلامیه مجوز CN116886311B، تاریخ درخواست جولای 2023 است.

خلاصه حق اختراع نشان می دهد که اختراع حاضر یک روش امضای خط مشی، سیستم و رسانه ذخیره سازی مبتنی بر امنیت حریم خصوصی بلاک چین را نشان می دهد، از جمله مراحل زیر: S1 اولیه و ایجاد طرف و توافق داده های از پیش تعیین شده گروه، که شامل پارامترهای گروه کلید خصوصی و S2 می شود، اعداد تصادفی را ایجاد می کند -طرف ایجاد شده بر اساس الگوریتم امضا به عنوان یک نتیجه میانی، طرف و طرف همکاری یک فرآیند احراز هویت S4 را ایجاد می کنند داده‌هایی که باید امضا شوند و داده‌های احراز هویت در فرآیند احراز هویت براساس داده‌های حریم خصوصی بلاک چین، در همان زمان در محدوده طرف خود، طرف خود و هم‌طرف از امضاهای خط‌مشی برای دستیابی به احراز هویت نهایی استفاده می‌کنند اینکه خود طرف و طرف مقابل از امضاهای خط مشی استفاده می کنند که نمی توانند در مقیاس بزرگ مورد حمله قرار گیرند، طرف مقابل نمی تواند داده هایی را که باید امضا می شود به دست آورد و هدف از اطلاعات داده ها دستیابی به حفاظت از تأیید هویت ناشناس از بلاک چین است داده های حریم خصوصی و اطلاعات احراز هویت

این مقاله مربوط به دنیای مالی است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل