اقتصاد

Morning Post | بایننس به یک شرکت غیرمتمرکز تبدیل می شود، CZ ممکن است زندان را ترک کرده باشد

Morning Post | بایننس به یک شرکت غیرمتمرکز تبدیل می شود، CZ ممکن است زندان را ترک کرده باشد

سرفصل‌ها

مدیر عامل بایننس: بایننس به یک مدرن غیرمتمرکز تبدیل شده است شرکت

ریچارد تنگ، مدیرعامل جدید بایننس، اخیراً مصاحبه با CoinDesk را پذیرفته و چهار نکته کلیدی برای آینده شرکت را به اشتراک گذاشته است. ابتدا، Teng تاکید کرد که بایننس به یک شرکت غیرمتمرکزتر تحت رهبری بنیانگذار CZ تبدیل شده است. ثانیاً، بایننس هنوز در مورد مکان مقر جهانی خود تصمیم نگرفته است، زیرا این تصمیم مستلزم بررسی دقیق تأثیرات همه طرف ها است. سوم، Teng اشاره کرد که راه اندازی یک تجارت رمزنگاری در چندین کشور بسیار پیچیده است، به خصوص زمانی که با مسائلی مانند بازداشت کارمندان در نیجریه مواجه می شوید. در نهایت، بایننس در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه اولیه سهام یا بازگشت به بازار ایالات متحده ندارد زیرا وضعیت مالی شرکت پایدار است و نیازی فوری به جمع آوری سرمایه وجود ندارد.

CZ ممکن است زندان را ترک کرده باشد اما همچنان در بازداشت است

طبق گزارش ایالات متحده. طبق گفته اداره زندانها، CZ قرار است در 29 سپتامبر آزاد شود. اما به نظر می‌رسد بخش‌هایی از جامعه کریپتو به اشتباه و پیش از موعد آزادی این کارآفرین ارز دیجیتال را جشن گرفته‌اند.

این سردرگمی ممکن است تا حدی به دلیل انتقال CZ در این هفته از یک زندان با حداقل امنیتی در جنوب کالیفرنیا به RRM لانگ بیچ باشد. این یک برنامه اقامتی است که زندانیان را در نزدیکی پایان دوره محکومیت خود برای ادغام مجدد در جامعه آماده می کند. RRM یا دفتر مدیریت ادغام مجدد، اغلب به عنوان “خانه نیمه راه” شناخته می شود.

بر اساس یک تحلیل فنی، برخی از کاربران توییتر ادعا می کنند که CZ از زندان آزاد شده است که درست است. اما او مطمئناً در بازداشت دولت ایالات متحده است و نمی تواند آزادانه حرکت کند. و تا پایان ماه سپتامبر، سی.


منظور

طبق زمان انتشار، طبق داده‌های Coingecko:

قیمت معامله اخیر BTC 60,376.78 دلار آمریکا بوده است. افزایش یا کاهش درون روزی-1.3%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2623.11 یوان بود، با افزایش یا کاهش درون روزی– 0.4%< /strong>؛

قیمت معامله اخیر BNB 583.66 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه +2.4 %؛

قیمت معامله اخیر SOL 143.25 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه+0.2%؛< /p>

قیمت معامله اخیر DOGE 0.1053 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه-0.9٪؛

قیمت معامله اخیر >


خط مشی

میشل باند نامزد سابق کنگره ایالات متحده به کمک های غیرقانونی کمپین متهم شد

میشل باند، کاندیدای سابق کنگره، توسط دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک به ظن کمک‌های غیرقانونی کمپین مورد تعقیب قرار گرفت. باند در سال 2022 به عنوان یک نامزد جمهوری خواه برای کرسی مجلس نمایندگان ناحیه اول نیویورک ناموفق بود. دادستان ها ادعا می کنند که او با رایان سلامه، مدیر سابق FTX برای دریافت 400000 دلار از یک صرافی ارز دیجیتال باهاما از طریق یک قرارداد مشاوره ساختگی و استفاده از وجوه برای این کمپین کار کرده است. باند این پول را به عنوان “درآمد مشاوره” در افشای مالی خود گزارش کرد، اما متهم به پنهان کردن منبع وجوه و دروغگویی به کنگره شد. باند با چهار اتهام از جمله “توطئه برای ایجاد مشارکت غیرقانونی در مبارزات انتخاباتی” مواجه است که حداکثر پنج سال زندان در پی دارد. سلامه که قبلا به دلیل کمک های مالی غیرقانونی سیاسی و اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز محکوم شده بود، تلاش کرد تا مانع از تحقیقات درباره باند شود.

SEC ایالات متحده درخواست ریچارد هارت بنیانگذار Hex برای رد شکایت را رد کرد و پرونده ادامه خواهد داشت

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تلاش ریچارد هارت، بنیانگذار Hex برای رد شکایت خود را رد کرد و گفت که این حق را دارد که پرونده را به پیش ببرد. SEC ادعا می کند که Heart بیش از 1 میلیارد دلار از طریق ارائه اوراق بهادار ثبت نشده جمع آوری کرده و از وجوه آن برای کالاهای لوکس شخصی استفاده کرده است. وکلای Heart پاسخ دادند که Hex، PulseChain و Pulse X اوراق بهادار نیستند و Heart وعده بازگشت سرمایه‌گذاری را نداده است، بنابراین تقلب محسوب نمی‌شوند. SEC اصرار دارد که این دارایی ها قراردادهای سرمایه گذاری هستند و به دسته اوراق بهادار تعلق دارند. جلسه بعدی این پرونده برای 24 اکتبر تعیین شده است.

رگولاتور کلمبیایی Worldcoin را به نقض قوانین حفاظت از داده ها متهم می کند

<سرویس نظارت صنعتی و تجاری کلمبیا (SIC) Worldcoin، یک پروژه هویت غیرمتمرکز را که توسط سم آلتمن تأسیس شده و شرکت پشت آن، Tools for Humanity، را متهم به نقض مقررات حفاظت از داده های شخصی کشور کرده است. SIC یک اخطار اولیه برای پیگرد قانونی صادر کرده است که در آن شرکت ها را به عدم رعایت سیاست های مربوطه هنگام جمع آوری داده های شخصی حساس متهم کرده است. Worldcoin در حال حاضر با استفاده از دستگاه‌های Orb خود در 25 مکان در کلمبیا، از جمله پایتخت بوگوتا، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند. اگر گناهکار شناخته شود، SIC می‌تواند تحریم‌های مالی بر روی Worldcoin اعمال کند و به طور موقت فعالیت‌های خود را در کلمبیا به حالت تعلیق درآورد یا برای همیشه تعطیل کند. Worldcoin هنوز به این اتهام پاسخ نداده است.


برنامه های بلاک چین

پروتکل Appchain Tansi در حال گسترش به اتریوم از طریق Symbiotic

پروتکل Appchain Tanssi در گذشته بر روی بلاک چین Polkadot تمرکز کرده است و اکنون با پروتکل Symbiotic دوباره به اتریوم گسترش می یابد. به گفته این تیم، این تلاش می‌تواند «استاندارد جدیدی را برای راه‌اندازی سریع شبکه‌های غیرمتمرکز، که به عنوان خدمات تأیید فعال (AVS) نیز شناخته می‌شود، ایجاد کند که معمولاً ماه‌ها طول می‌کشد، می‌تواند در عرض چند دقیقه انجام شود و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا قابلیت سفارشی‌سازی و غیرمتمرکز را به کار گیرند. شبکه‌هایی با امنیت قوی اتریوم “


رمز ارز

اگر بیت کوین از 62000 دلار آمریکا فراتر رود، شدت انحلال سفارش کوتاه تجمعی جریان اصلی CEX به 1.205 میلیارد خواهد رسید

طبق داده های Coinglass، اگر بیت کوین از 62000 دلار آمریکا فراتر رود، شدت انحلال کوتاه مدت تجمعی جریان اصلی CEX به 1.205 میلیارد خواهد رسید. شدت انحلال به 1.205 میلیارد خواهد رسید.

اگر بیت کوین به زیر 59000 دلار آمریکا سقوط کند، شدت انحلال طولانی مدت جریان اصلی CEX به 1.092 میلیارد خواهد رسید.

توجه: نمودار انحلال تعداد دقیق قراردادهای مورد انحلال یا ارزش دقیق قراردادهای در حال انحلال را نشان نمی دهد. میله های نمودار انحلال اهمیت یا قدرت هر خوشه انحلال را نسبت به خوشه های انحلال مجاور نشان می دهد.

بنابراین، نمودار انحلال نشان می‌دهد که قیمت پایه با رسیدن به یک موقعیت خاص تا چه اندازه تحت تأثیر قرار می‌گیرد. “نوار انحلال” بالاتر نشان می دهد که قیمت بعداً با شدت بیشتری به موج نقدینگی واکنش نشان می دهد.

بنیانگذار SkyBridge Capital: بیت کوین هنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز یک دارایی “ذخیره ارزش” نیست.

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار و شریک مدیریت SkyBridge Capital، در CNBC “Squawk Box” مصاحبه شد تا نظرات خود را در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال به اشتراک بگذارد.

اسکاراموچی نسبت به آینده بیت کوین به خصوص در نیمه دوم سال 2024 ابراز خوش بینی کرد. او گفت که به نظر می رسد «مازاد عرضه» رو به پایان است، که او آن را نشانه مثبتی برای اقدام قیمت بیت کوین تفسیر کرد.

با این حال، او همچنین به بحث رایج مقایسه بیت کوین با طلا پرداخت. در حالی که طلا طی دو سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است، قیمت بیت کوین نسبتا راکد باقی مانده است. اما اسکاراموچی اعتقاد خود را تکرار کرد که بیت کوین هنوز در مراحل اولیه خود است و به جای ذخیره ارزش، یک فناوری است.

او گفت که بیت کوین با بیش از 1 میلیارد کیف پول در نهایت ممکن است به عنوان یک ذخیره ارزش در نظر گرفته شود.

شریک مدیریت فاند استرات: اگر ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز شود بیت کوین اوج می گیرد /p>

تام لی، شریک مدیریت فاند استرات در مصاحبه ای با CNBC گفت که امید ترامپ به پیروزی در انتخابات نوامبر ممکن است قیمت دارایی ها، از جمله بیت کوین را افزایش دهد و بازار در حال حاضر فکر می کند ترامپ بیشتر از آنچه نظرسنجی ها نشان می دهد، برنده است. فکر کن این چیز خوبی است “وقتی بازار معتقد است که بیشتر می شود، شاهد عملکرد بهتر سهام دوره ای، سهام با سرمایه کوچک و بیت کوین خواهید بود، زیرا اینها تفاوت های سیاستی واضحی دارند.”

نظرسنجی ملی فعلی FiveThirtyEight نشان می دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات، پیشتاز است. ترامپ 3.4 درصد در مقایسه، شرط‌بندی‌های ارز دیجیتال در پلی مارکت به ترامپ 52 درصد شانس برنده شدن می‌دهند.


    تحولات اقتصادی مهم

    اقتصاد ملی سابق کاخ سفید معاون رئیس شورا: فدرال رزرو باید به شدت کاهش 50 واحدی نرخ بهره را در ماه سپتامبر در نظر بگیرد

    بهارات رامورتی، معاون سابق رئیس شورای اقتصاد ملی کاخ سفید گفت که فدرال رزرو “اشتباهی مرتکب شد” با عدم کاهش نرخ بهره در ماه ژوئیه و “باید به شدت در نظر گرفت احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر را در نظر بگیرید.” او گفت که خطرات ثبات قیمت و تورم بسیار جدی تر از خطراتی است که بازار کار با آن مواجه است. “اگر به داده‌های مربوط به استخدام، استعفا، ادعاهای بیکاری نگاه کنید، داده‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد در حال حاضر استرس در بازار کار وجود دارد و من فکر نمی‌کنم بازار کار از صخره سقوط کند. تمام داده‌هایی که می‌بینیم، به نظر می‌رسد که نرخ‌های بهره فدرال رزرو نسبت به نرخ‌های تورمی که در حال حاضر می‌بینیم بسیار محدودکننده است.» فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه سپتامبر کاهش داد احتمال 25 واحد پایه 75% است

    بر اساس گزارش CME “Fed Watch”، احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا 25 درصد است. در ماه سپتامبر 75 درصد و احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره 25 درصد است. احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا نوامبر 54.7 درصد است، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ بهره به طور تجمعی 38.5 درصد است و احتمال کاهش 100 واحدی نرخ بهره به طور تجمعی 6.8 درصد است.

    اقتصاددان سابق فدرال رزرو: کاهش 50 واحدی نرخ بهره در سپتامبر لزوماً اشتباه نیست

    < کلودیا سام، اقتصاددان ارشد New Century Advisors و اقتصاددان سابق فدرال رزرو، معتقد است که فدرال رزرو قطعا دلایلی برای کاهش 50 واحد نرخ بهره در ماه سپتامبر دارد. نویسنده «قاعده سام» در مصاحبه ای گفت: کاهش 50 واحدی نرخ سود کاملاً موجه است، به خصوص اگر فکر می کنید که کاهش 25 واحدی باید از تیرماه شروع می شد به دلیل یک رویداد خاص در گذشته، فدرال رزرو اطلاعات یا داده هایی برای سرزنش آن در این مرحله در اختیار نداشت، به خصوص اکنون که در گذشته آشکار است که بازار کار ایالات متحده بیش از آنچه قبلا تصور می شد کند شده است. بنابراین، کاهش 50 واحدی نرخ بهره لزوماً یک اشتباه نیست، بلکه یک "تعدیل مجدد" سیاست برای بازگرداندن آن به مسیر اصلی است.


    دایره المعارف

    اثبات واگذاری سهام (DPoS) چیست؟

    DPoS تکامل مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) است که برای ارائه مقیاس پذیری، کارایی و حکومت دموکراتیک پیشرفته طراحی شده است. دانیل لاریمر در سال 2014 مفهوم DPoS را به عنوان بهبود مکانیسم سنتی اجماع PoS با هدف بهبود کارایی و مقیاس پذیری پیشنهاد کرد. Larimer ابتدا دیدگاه خود را در یک پست انجمن Bitcointalk به اشتراک گذاشت که منجر به اجرای واقعی DPoS و راه اندازی BitShare در سال 2015 شد. این شروع DPoS در فناوری بلاک چین بود و پایه و اساس پذیرش آن را در پروژه های دیگری مانند Steem و Eos گذاشت. Eos، به‌ویژه، از مکانیسم‌های اجماع برای اجرای یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه سکه (ICO) در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2017 استفاده کرد و توجه قابل توجهی را به DPoS جلب کرد و پتانسیل آن را برای دستیابی به عملکرد بالا و حاکمیت غیرمتمرکز برجسته کرد.

    سلب مسئولیت: به عنوان یک پلت فرم اطلاعات بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

    مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا