Call of Duty بسته نرم افزاری Crow را در آخرین به روز رسانی خود اضافه می کند

Call of Duty بسته نرم افزاری Crow را در آخرین به روز رسانی خود اضافه می کند

Bijie.com گزارش داد:

Call of Duty یک بسته اپراتور جدید بر اساس The Crow در Modern Warfare 3 و Warzone اثر Bill Skarsgård اضافه کرده است. The Tracer Pack پوسته های “Mono Crowmatic” و “The Crow” را در فروشگاه درون بازی ارائه می دهد.

این فیلم در 23 آگوست اکران خواهد شد و بسته یک روز پس از شروع فصل 5 Reloaded عرضه می شود. به‌روزرسانی Reloaded سلاح‌ها، حالت‌های بازی و اپراتورهای جدیدی را به Warzone، Modern Warfare 3 و Warzone Mobile می‌آورد.

بسته جدید همراه با نشان‌ها، حرکات پایانی و طلسم‌های سلاح

Raven Ops Pack با یک حرکت نهایی به نام “Wrong Makes Right” و “Ink Vengeance” Kastov 762 ارائه می شود. همچنین حاوی یک نشان “خون سیاه” و یک حرز سلاح “کاتانا” است.

موارد دیگر این بسته شامل یک کارت ویزیت، دو صفحه نمایش بارگیری، و طرح سلاح Lockwood 680 است.

به‌روزرسانی فصل 5 Reload برنامه Call of Duty HQ را ارتقا می‌دهد

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی جدید، عملکرد تماس برنامه Duty HQ ارتقا یافته است. اکنون، بازیکنان هنگام دانلود Modern Warfare 3 نیازی به دانلود Warzone ندارند، در نتیجه فضای ذخیره سازی کمتری برای بازیکنانی که فقط می خواهند MW3 بازی کنند، خواهد داشت.

«Modern Warfare 3» حالت‌های بازی جدیدی را نیز اضافه می‌کند. بازیکنان اکنون می توانند پوست Raven را در Ink House در نسخه جدید نقشه Stash House (6v6) آزمایش کنند.

یک نوع دیگر از Fishfection، یک حالت بازی مبتنی بر عفونت، را نیز می‌توان در کنار Paintball، یک حالت بازی کشتن یک‌شات، در به‌روزرسانی فصل 5 Reloaded بازی کرد. در همین حال، حالت بازی Cyber ​​Attack از Modern Warfare (2019) در MW3 بازگشته است.

فصل 5 جدید Reloaded تا اواسط سپتامبر ادامه خواهد داشت و بازیکنان قبل از پایان فصل جاری اطلاعات بیشتری درباره فصل آینده دریافت خواهند کرد.

در همین حال، رویداد Call of Duty NEXT که برای 28 آگوست برنامه ریزی شده است، انتظار می رود جزئیات بیشتری در مورد Warzone و Block Ops 6 نشان دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل