نه، CZ بنیانگذار بایننس آزاد نیست، اما او در نیمه راه در لس آنجلس است.

نه، CZ بنیانگذار بایننس آزاد نیست، اما او در نیمه راه در لس آنجلس است.

Bijie.com گزارش داد:

از آنجایی که چانگپنگ ژائو اولین کسی است که هر کسی را که اطلاعات نادرست به اشتراک می گذارد سرزنش می کند، مردم باید همیشه عدد چهار را به خاطر بسپارند، از اواخر ماه مه، بنیانگذار بایننس چند ماهه. فردی باید به دلیل نقض قوانین ضد پولشویی ایالات متحده در سیستم زندان ایالات متحده خدمت کند.

اما به کاربران رمزارز توییتر بگویید که اشتباه کردند که روز پنجشنبه آزادی کارآفرین ارز دیجیتال را پیش از موعد جشن گرفتند. در واقع، طبق گفته اداره زندان های ایالات متحده، ژائو در 29 سپتامبر آزاد خواهد شد.

بخشی از سردرگمی ممکن است این باشد که به نظر می رسد ژائو این هفته از یک زندان با حداقل امنیتی در جنوب کالیفرنیا به RRM لانگ بیچ، یک مرکز برای زندانیان ورودی منتقل شده است. برنامه اقامتی که زندانیان را برای ادغام مجدد در جامعه آماده می کند.

RRM یا دفتر مدیریت ورود مجدد مسکونی اغلب به صورت محاوره ای به عنوان “خانه نیمه راه” نامیده می شود

از نظر فنی، برخی از کاربران توییتر ادعا می کنند که ژائو از زندان آزاد شده است. اما او قطعا هنوز تحت نظارت دولت آمریکا است و نمی تواند آزادانه حرکت کند یا هر کاری که می خواهد انجام دهد.

تا پایان ماه سپتامبر، ژائو باید تحرک خود را بازیابد و احتمالاً نزد همسر و دو فرزندش در دبی باز خواهد گشت. او از نوامبر در ایالات متحده بوده است، زمانی که به نقض الزامات جنایی ضد پولشویی ایالات متحده برای زنده نگه داشتن شرکت خود، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعتراف کرد.

از آن زمان یک قاضی فدرال در سیاتل درخواست ژائو را برای بازگشت به خانواده اش در حالی که منتظر صدور حکم بود رد کرده است، بنابراین میلیاردر ارز دیجیتال مجبور شد زمانی را در شمال غربی اقیانوس آرام بگذراند. تعطیلات ناخوشایند

حتی پس از توافق با دولت ایالات متحده، ژائو همچنان با ثروت خالص 47.7 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در ارزهای دیجیتال باقی مانده است.

اما، به عنوان بخشی از تسویه حساب، ژائو نیز به مدت سه سال از فعالیت یا مدیریت بایننس محروم شد. این کارآفرین گفت که قصد دارد از این زمان برای تمرکز بر پروژه های دیگری مانند آموزش و سرمایه گذاری غیرفعال استفاده کند.

اگر او در مورد گزینه های دیگر برای آینده کنجکاو است، ژائو اکنون می تواند کمک های شغلی و آموزش مهارت های زندگی را در RRM Long Branch دریافت کند.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل