Coinbase Exec مذاکرات با کمپین کامالا هریس در مورد جهت گیری سیاست ارزهای دیجیتال را تایید می کند

Coinbase Exec مذاکرات با کمپین کامالا هریس در مورد جهت گیری سیاست ارزهای دیجیتال را تایید می کند

تیم

معاون رئیس کامالا هریس با بازیکنان کلیدی در به گفته فریار شیرزاد، مدیر ارشد خط مشی Coinbase، صنعت کریپتو به عنوان بخشی از تلاش برای ترمیم روابط تیره با این بخش که به سرعت در حال رشد است. .

در یک پست 21 آگوست در پلت فرم رسانه های اجتماعی X، شیرزاد فاش کرد که در چندین بحث با تیم هریس شرکت کرده است. ، موضوعاتی مانند تقویت نوآوری، ایجاد شغل و حمایت از مصرف کننده در ایالات متحده را پوشش می دهد.

نظرات وی در پی بیانیه اخیر برایان نلسون، مشاور ارشد سیاستگذاری در کمپین ریاست جمهوری کامالا هریس، آمده است. که از سیاست‌های طرفدار رمزارز حمایت می‌کند.

شیرزاد خاطرنشان کرد:

“مذاکرات اولین قدم مهمی بود و بیانیه برایان نلسون یک تشویق گام دوم در جهت درست.”

حرکات رمزنگاری هریس

در 21 آگوست، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه نلسون اظهار داشت که هریس از سیاست هایی با هدف رشد دارایی دیجیتال حمایت می کند. بخش این پشتیبانی به فناوری‌های نوظهور نیز گسترش می‌یابد و نشان‌دهنده استقبال گسترده‌تر از نوآوری است.

نظرات نلسون نشان می‌دهد که هریس ممکن است به دنبال تعامل با صنعت رو به رشد کریپتو باشد. اگرچه هریس به صراحت موضع خود در مورد رمزارز< /a>، اقدامات اخیر کمپین به یک تغییر احتمالی به سمت این بخش اشاره دارد. این تحول باعث شده است که صحبت از یک کمپین “تنظیم مجدد” مطرح شود، به این معنی که هریس ممکن است از رویکرد سختگیرانه دولت فعلی خارج شود.

نماینده مجلس نمایندگان ایالات متحده، وایلی نیکل، اشاره کرد که بیانیه نلسون با فشار او برای بازنشانی رمز ارز. او معتقد است که این اقدام به حزب دموکرات فرصتی برای محافظت از مصرف کنندگان و حفظ نوآوری دیجیتال در ایالات متحده می دهد.

او گفت:

“ما فرصت مهمی برای ایجاد ائتلاف دموکرات‌ها داریم که برای محافظت از مصرف‌کنندگان و حفظ نوآوری دیجیتال در ایالات متحده.»

علی‌رغم این تلاش‌ها، واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به کمپین هریس متفاوت بوده است. سرمایه گذار خطرپذیر نیک کارتر بیان کرد با شک و تردید، اظهار داشت که او به این “محور ساختگی طرفدار رمزارزها” اعتقادی ندارد و از هریس به دلیل دادن وعده های مبهم در مورد تغییرات احتمالی آینده به جای اقدام فوری انتقاد کرد.

در این مقاله به آن اشاره شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل