وزیر راه: خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود

وزیر راه: خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حماسه کربلا پایانی ندارد بنابراین خدمات‌رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند و تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان هم در این راستاست.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی امروز و در اولین روز کاری خود در یک ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: خدا را شاکریم که اولین سفر و مأموریتم به شهر ایلام و پایانه‌های شهری و دیدن زوار عاشقی که به کربلا عازم هستند و می‌آیند، است.

وی افزود: این سعادت نصیب من شد که از پایانه‌های مرزی حتما بازدیدی داشته باشم. همانگونه که می‌دانید بیش از سه میلیون زائر امسال عازم کربلا و نجف شده‌اند و باید گفت حماسه کربلا پایانی ندارد، بنابراین خدمات‌رسانی به زائرین هم باید به بهترین نحو انجام شود. مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند. تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان در این راستا است.

صادق مالواجرد تصریح کرد: در این روز‌ها تعداد بازگشت زائران بیشتر است و آماری که از استاندار محترم گرفتم، حاکی از آن است که بیش از ۲۲۰ هزار نفر به خاک ایران بازگشته‌اند و از خدمات‌رسانی به زوار که برمی‌گردند با سرعت بیشتری انجام می‌شود. خوشبختانه در بازدیدی که انجام شد وضعیت مناسب است البته که باید خدمات بهتری به زائر داده شود و ان‌شاالله در سال‌های بعد با کمک دولت و مجلس اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه گزارش تخلفات توسط زائران توضیح داد: بازرسی که وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده، مستقر است و هم نظارتی که استاندار محترم در پایانه پیش بینی‌کردند کاملل بر پایانه وجود دارد و اگر شکایتی وجود داشته باشد، مراجعه می‌کنند و به شکایات پاسخ‌گویی انجام می‌شود. بیش از ۵۰ درصد ورود و خروج زائران از مرز مهران است که خود مسئولیت را سنگین‌تر کرده است و من از زمانی که وارد این مرز شدم، دیدم استاندار محترم شبانه روز در حال زحمت کشیدن است.

انتهای پیام/

منبع: برنا

خروج از نسخه موبایل