3 ارز دیجیتال قابل توجه قبل از بهبود بازار، حیف است که آن را از دست بدهید.

3 ارز دیجیتال قابل توجه قبل از بهبود بازار، حیف است که آن را از دست بدهید.

Bijie.com گزارش داد:

منبع اصلی: رمزگذاری شده Ayao

به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال از فروش اخیر در حال بازگشت است. بیت کوین (BTC) با افزایش 1 درصدی بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته به 2.23 تریلیون دلار، سطح 60000 دلار را به دست آورد.

بازیابی بازار ممکن است به دلیل پیش‌بینی سرمایه‌گذاران از موضع غیرقانونی فدرال رزرو باشد. تورم ایالات متحده به هدف 2 درصدی فدرال رزرو نزدیک تر می شود و امیدها به کاهش نرخ بهره را تقویت می کند.

معامله گران و سرمایه گذاران انتظار دارند که فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ بهره را کاهش دهد، اما هنوز هیچ بیانیه رسمی ارائه نشده است.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به سه دارایی رمزنگاری برای تماشای آخر هفته بیندازیم.

بیت کوین (BTC) رهبر بازار است و در صورت وجود، ممکن است نشانه هایی از معکوس شدن بازار وجود داشته باشد. تحلیلگران CoinCodex انتظار دارند که بیت کوین به زودی سطح 70000 دلار را باز یابد.

این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال در روز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ به ۷۰۸۷۵ دلار برسد. اگر به این سطح قیمت برسد، تقریباً 16.6 درصد افزایش خواهد یافت.

TRX در چند روز گذشته یک رالی سالم را تجربه کرده است. این دارایی با احساسات نزولی غالب مخالفت کرد و در حالی که سایر ارزهای دیجیتال در قرمز بودند، افزایش یافت. افزایش TRX ممکن است به دلیل راه اندازی پلتفرم های میم کوین در شبکه ترون باشد.

TRX امروز اصلاح قابل توجهی را تجربه کرد و در 24 ساعت گذشته 6.8 درصد کاهش یافت. داده‌های CoinCodex نشان می‌دهد که TRX ممکن است در یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ به ۰.۱۸۹۷ دلار برسد.

MATIC در چند سال گذشته با موانع مهمی روبرو بوده است و به رتبه 24 در ارزش بازار سقوط کرده است.

به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال در حال تغییر جدول است زیرا در چند روز گذشته سود قابل توجهی داشته است.

تحلیلگران CoinCodex انتظار دارند که MATIC در 25 آگوست 2024 به 0.678 دلار برسد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل