AAVE پیشتاز رشد در بخش DeFi است و نوسانات ارزهای اصلی افزایش یافته است. بازار ممکن است در شرف تغییر باشد

AAVE پیشتاز رشد در بخش DeFi است و نوسانات ارزهای اصلی افزایش یافته است. بازار ممکن است در شرف تغییر باشد

Bijie.com گزارش داد:

1 محیط بازار

دیروز، وزارت کار ایالات متحده اعلام کرد که تعداد مشاغل جدید در بازار کار به 818,000 کاهش یافته است، که نشان می دهد بازار کار ایالات متحده به وضوح آنطور که داده های قبلی نشان داده است، نیست بازار برای مدت کوتاهی افزایش یافت و سپس کاهش یافت.

از نظر ETFها، دیروز ETF بیت کوین ورودی خالص 39.5 میلیون دلاری داشت که برای پنج روز معاملاتی متوالی جریان خالص ورودی داشت ETF اتریوم دارای خروجی خالص 18 میلیون دلاری بوده است خروجی برای پنج روز معاملاتی متوالی.

در مسیر، بخش قدیمی DeFi بازار رمزگذاری دیروز آغاز شد و AAVE، UNI، و غیره پیشتاز بودند. دلیل اصلی این است که AAVE در تمام داده‌های بنیادی به بالاترین حد خود رسیده است، همچنان به سودآوری خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر پیشنهادهایی برای اصلاح اقتصاد توکن AAVE ارائه می‌کند، به این امید که مکانیزم اشتراک درآمد را برای افزایش کاربرد توکن معرفی کند.

2 بخش ایجاد ثروت

1) تغییرات بخش: DeFi (AAVE، UNI)

دلایل اصلی:

شاخص‌های پروتکل AAVE به رشد خود ادامه می‌دهند قیمت ارز همچنان در وضعیت کم ارزش گذاری، کشف بازار و تعمیر ارزش گذاری است. ابتکار Aave Chan (ACI) به تازگی پیشنهادی را برای اصلاح اقتصاد توکن AAVE ارائه کرده است، به این امید که مکانیزم اشتراک درآمد را برای افزایش کاربرد توکن معرفی کند. UNI همچنین در حال بررسی مکانیسم اشتراک درآمد است.

افزایش: AAVE 39.3% در 7 روز گذشته، UNI 12.0% در 7 روز گذشته افزایش یافت؛

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • شاخص‌های پروتکل: شاخص‌های پروتکل کلید قضاوت در مورد فعالیت یک پروتکل، از جمله فعالیت روزانه، حجم تراکنش، سودآوری و غیره هستند. به عنوان مثال، AAVE می‌تواند به رکورد بالایی از لحاظ شاخص های پروتکل در محیط فعلی بازار به طور طبیعی تخمین های مربوط به ارزش بازار را برای تعمیر ارائه می دهد. برعکس، اگر شاخص های توافق نتوانند رشد کنند، بازار دلیلی برای خوش بین بودن به توسعه توافق ندارد.

  • توزیع درآمد: تعداد بیشتری از پروتکل‌های DeFi، توکن‌های خود را به درآمد پروتکل مرتبط می‌کنند پیشرفت توزیع درآمد پروتکل تا حد زیادی بر قیمت توکن تأثیر می گذارد.

2) بخش های زیر باید بر روی آنها متمرکز شوند: BGB

دلایل اصلی:

  • Bitget Exchange اخیراً همکاری عمیقی را با پروژه بسیار محبوب ربات تلگرام DOGS راه اندازی کرده است که تحت تأثیر این همکاری قرار گرفته است اپ استورها در 11 کشور تعداد دانلودها در بخش مالی به ده کشور برتر رسید. با فرض توسعه پایدار و همکاری با بسیاری از پروژه ها، کاربران دلایل بیشتری برای برگزاری BGB دارند و مشتاقانه منتظر اقدامات بعدی مربوط به مبادله هستند.

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • LauchPad/LaunchPool و فعالیت های دیگر: به عنوان یک توکن تبادل، یکی از کاربردهای مهم BGB شرکت در تبادل LaunchPad/LaunchPool و سایر فعالیت هاست. ، Bitget اخیراً با بسیاری از پروژه های بزرگ همکاری کرده ایم و با پروژه های محبوب همکاری عمیقی داریم. اگر LaunchPad/LaunchPool اثر سود بهتری داشته باشد، تقاضا برای BGB به طور قابل توجهی افزایش می یابد و قیمت نیز افزایش می یابد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل