موسسه تحقیقاتی Bitget: AAVE منجر به افزایش در بخش DeFi می شود، نوسانات ارزهای اصلی افزایش یافته است و ممکن است بازار در شرف تغییر باشد.

موسسه تحقیقاتی Bitget: AAVE منجر به افزایش در بخش DeFi می شود، نوسانات ارزهای اصلی افزایش یافته است و ممکن است بازار در شرف تغییر باشد.

موسسه تحقیقاتی Bitget: AAVE منجر به افزایش در بخش DeFi می شود، نوسانات ارزهای اصلی افزایش یافته است و ممکن است بازار در شرف تغییر باشد.

Bijie.com گزارش داد:

در 24 ساعت گذشته، بسیاری از ارزها و موضوعات محبوب جدید در بازار ظاهر شده اند، به احتمال زیاد آنها فرصت بعدی برای ثروتمند شدن هستند

چکیده

دیروز، بیت کوین به 61,800 دلار افزایش یافت و سپس AAVE افزایش یافت، که منجر به رشد کلی بخش DeFi شد، از جمله:

  • بخش‌هایی که اثرات ثروت‌آفرینی قوی دارند عبارتند از: DeFi (AAVE، UNI)، BGB؛

  • محبوب ترین نشانه ها و موضوعات جستجو شده توسط کاربران عبارتند از: DOGS، Story Protocol، Matic؛

  • فرصت های بالقوه ایردراپ عبارتند از: Solayer، Symbolic؛

زمان آمار داده ها: 4:00، 22 اوت 2024 (UTC+0)

1 محیط بازار

دیروز، وزارت کار ایالات متحده اعلام کرد که تعداد مشاغل جدید در بازار کار به 818,000 کاهش یافته است، که نشان می دهد بازار کار ایالات متحده به وضوح آنطور که داده های قبلی نشان داده است، نیست بازار برای مدت کوتاهی افزایش یافت و سپس کاهش یافت.

از نظر ETFها، ETF بیت کوین دیروز 39.5 میلیون دلار ورودی خالص داشت و برای 5 روز معاملاتی متوالی به جریان خالص ورودی ETF اتریوم 18 میلیون دلار آمریکا ادامه داد دارای خروجی خالص برای 5 روز معاملاتی متوالی.

در مسیر، بخش قدیمی DeFi بازار رمزگذاری دیروز آغاز شد و AAVE، UNI، و غیره پیشتاز بودند. دلیل اصلی این است که AAVE در تمام داده‌های بنیادی به بالاترین حد خود رسیده است، همچنان به سودآوری خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر پیشنهادهایی برای اصلاح اقتصاد توکن AAVE ارائه می‌کند، به این امید که مکانیزم اشتراک درآمد را برای افزایش کاربرد توکن معرفی کند.

2 بخش ایجاد ثروت

1) تغییرات بخش: DeFi (AAVE، UNI)

دلایل اصلی:

شاخص‌های پروتکل AAVE به رشد خود ادامه می‌دهند قیمت ارز همچنان در وضعیت کم ارزش گذاری، کشف بازار و تعمیر ارزش گذاری است. ابتکار Aave Chan (ACI) به تازگی پیشنهادی را برای اصلاح اقتصاد توکن AAVE ارائه کرده است، به این امید که مکانیزم اشتراک درآمد را برای افزایش کاربرد توکن معرفی کند. UNI همچنین در حال بررسی مکانیسم اشتراک درآمد است.

افزایش: AAVE 39.3% در 7 روز گذشته، UNI 12.0% در 7 روز گذشته افزایش یافت؛

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • شاخص‌های پروتکل: شاخص‌های پروتکل کلید قضاوت در مورد فعالیت یک پروتکل، از جمله فعالیت روزانه، حجم تراکنش، سودآوری و غیره هستند. به عنوان مثال، AAVE می‌تواند به رکورد بالایی از لحاظ شاخص های پروتکل در محیط فعلی بازار به طور طبیعی برآوردهای مربوط به ارزش بازار را برای تعمیر ارائه می دهد. برعکس، اگر شاخص‌های پروتکل نتوانند رشد کنند، بازار دلیلی برای خوش‌بینی به توسعه پروتکل ندارد.

  • توزیع درآمد: تعداد بیشتری از پروتکل‌های DeFi، توکن‌های خود را به درآمد پروتکل مرتبط می‌کنند پیشرفت توزیع درآمد پروتکل تا حد زیادی بر قیمت توکن تأثیر می گذارد.

2) بخش های زیر باید بر روی آنها متمرکز شوند: BGB

دلایل اصلی:

  • Bitget Exchange اخیراً همکاری عمیقی را با پروژه بسیار محبوب ربات تلگرام DOGS راه اندازی کرده است که تحت تأثیر این همکاری قرار گرفته است اپ استورها در 11 کشور تعداد دانلودها در بخش مالی به ده کشور برتر رسید. با فرض توسعه پایدار و همکاری با بسیاری از پروژه ها، کاربران دلایل بیشتری برای برگزاری BGB دارند و مشتاقانه منتظر اقدامات بعدی مربوط به مبادله هستند.

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • LauchPad/LaunchPool و سایر فعالیت‌ها: به عنوان یک توکن تبادل، یکی از کاربردهای مهم BGB شرکت در تبادل LaunchPad/LaunchPool و فعالیت‌های دیگر است. ، Bitget اخیراً با بسیاری از پروژه های بزرگ همکاری کرده ایم و با پروژه های محبوب همکاری عمیقی داریم. اگر LaunchPad/LaunchPool اثر سود بهتری داشته باشد، تقاضا برای BGB به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و قیمت نیز افزایش می یابد.

3. جستجوهای داغ کاربر

1) Dapp محبوب

سگ ها

بازار بر روی پروژه DOGS مینی ربات تلگرامی پرترافیک TON تمرکز دارد. مجموعه ایردراپ DOGS در 22 آگوست به پایان می رسد و TGE در 26 آگوست انجام می شود. DOGS از پیش شارژ مستقیم ایردراپ ها پشتیبانی کرده است. به Bitget. علاوه بر این، Bitget رویداد “BitgetLuckyDogs” را نیز راه اندازی کرد، که در آن کاربرانی که 1000 سگ سپرده گذاری کرده اند می توانند به طور خودکار در قرعه کشی (با حداکثر جایزه 1 BTC) شرکت کنند.

2)تویتر

پروتکل داستان

Story Protocol یک پروتکل مدیریت IP است که از فناوری بلاک چین برای تغییر نحوه ثبت تاریخ توسط انسان ها استفاده می کند. این پروژه اخیراً 80 میلیون دلار در تامین مالی سری B به رهبری a16z Crypto و سایر موسسات شرکت کننده شامل Foresight Ventures، Hashed و غیره تکمیل کرده است. تاکنون، PIP Labs، تیم باز پشت Story Protocol، 140 میلیون دلار با ارزش 2.25 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. توجه بازار بسیار بالاست و ممکن است به پروژه پیشرو در حوزه بلاک چین تبدیل شود.

3) جستجوی Google و منطقه

از دیدگاه جهانی:

Matic

Polygon ارتقای توکن MATIC را در 4 سپتامبر تکمیل می‌کند و POL جدید به دارایی با نرخ انتشار سالانه 2٪ تبدیل می‌شود که عمدتاً بین اعتبارسنجی‌ها + خزانه‌داری جامعه توزیع می‌شود و حمایت جامعه از Polygon The را افزایش می‌دهد. تأثیر برنامه ریزی آینده کوین بیس POL را در نقشه راه فهرست ارز گنجانده است و POL به یک عبارت جستجوی داغ در گوگل در مناطق انگلیسی و اروپایی تبدیل شده است. تا کنون، MATIC در 24 ساعت 15 درصد افزایش یافته است و محبوبیت تجاری و توجه جامعه نسبتاً بالاست.

قضاوت از جستجوهای داغ در هر منطقه:

(1) آسیا: منطقه آسیا نسبت به دارایی های سنگین، از جمله BTC، ETH، DOGE، و غیره ابراز نگرانی کرده است. کشورهای مختلف آسیایی تمرکزهای متفاوتی دارند ، و سنگاپور نگران پروژه هوش مصنوعی FET است.

(2) منطقه CIS: منطقه CIS هنوز هم اشتیاق زیادی به بازی‌های برنامه دارد. به عنوان مثال، پروژه هایی مانند بلوم در ازبکستان، اوکراین و بلاروس ظاهر شده اند.

(3) آمریکای لاتین: آمریکای لاتین توجه بیشتری به توکن‌های سری سگ‌ها داشته است، با floki، bonk و shiba inu که عمدتاً در جستجوهای داغ ظاهر می‌شوند، توجه اخیر به پروژه‌های بازی نیز افزایش یافته است، مانند SAND، MANA، و غیره.

4 فرصت های بالقوه ایردراپ

یک نفر

Solayer در حال ساخت یک شبکه بازسازی مجدد در Solana است. Solayer از امنیت اقتصادی و اجرای کیفی خود به عنوان یک زیرساخت ابری غیرمتمرکز استفاده می کند تا درجه بالاتری از اجماع را فراهم کند و سفارشی سازی فضا را برای توسعه دهندگان برنامه مسدود کند.

در ژوئیه 2024، Solayer تکمیل دور سازنده تامین مالی را اعلام کرد و میزان سرمایه گذاری مشخصی فاش نشد. سرمایه‌گذاران شامل آزمایشگاه‌های بایننس، آناتولی یاکوونکو، موسس آزمایشگاه سولانا، روتر موسس سولند، ریچارد وو بنیانگذار تنسور و غیره هستند.

روش‌های مشارکت خاص: می‌توانید SOL و SOL LST (jitoSOL، mSOL، bSOL، INF) را که توسط برخی پروژه‌ها پشتیبانی می‌شوند، تعهد کنید تا برای هر دوره امتیاز کسب کنید. شبکه اصلی در حال حاضر باز است و می‌توانید sSOL را با گذاشتن SOL دریافت کنید و امتیاز پلتفرم را به دست آورید.

همزیستی

Symbiotic یک پروژه بازسازی جهانی است که شبکه‌های غیرمتمرکز را قادر می‌سازد تا اکوسیستم‌های قدرتمند و کاملاً مستقل را راه‌اندازی کنند. این روشی را برای برنامه های غیرمتمرکز، به نام Active Verification Service یا “AVS” فراهم می کند تا با هم کار کنند تا یکدیگر را ایمن کنند.

پروژه اخیر سیمبیوتیک دور اولیه تامین مالی را با مشارکت پارادایم و صندوق سایبری در این سرمایه گذاری با مبلغ 5.8 میلیون دلار آمریکا تکمیل کرد.

روش های مشارکت خاص: وارد وب سایت رسمی پروژه شوید، کیف پول را پیوند دهید و دارایی های ETH و ETH LSD را واریز کنید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل